Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@09:44:03 GMT

فرهاد مجیدی در سیستم استقلال دست می برد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۷۲۷

فرهاد مجیدی در سیستم استقلال دست می برد؟

در آستانه بازی حساس آسیایی، استقلال با کمبود مهاجم آماده روبروست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا استقلال دوشنبه در یک بازی مهم باید به مصاف الاهلی عربستان برود. آبی پوشان در شرایطی خود را آماده این بازی می کنند که بحران مصدومیت در اردوی این تیم شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین مصدومان فعلی استقلال در خط حمله محسوب می شوند. جایی که شیخ دیاباته و مهدی قائدی نمی توانند شاگردان فرهاد مجیدی را همراهی کنند. این در حالی است که این دو بازیکن گلزنان اصلی این فصل استقلال بوده اند و نه تنها در لیگ مدعی آقای گلی هستند بلکه در لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی داشته اند. غیبت این دو بازیکن در برابر الاهلی می تواند استقلال را با مشکلات عدیده ای روبرو کند. بخصوص که برای هر دو بازیکن هم جانشین مناسبی وجود ندارد.

البته ارسلان مطهری با عملکرد خوب خود در هفته های اخیر نشان داده که می تواند جای یکی از دو مهاجم گلزن استقلال را پر کند. با این حال، بجز مطهری دیگر مجیدی گزینه چندانی برای پر کردن جای خالی زوج قائدی – دیاباته ندارد. اصلی ترین گزینه در دسترس مجیدی، تبریزی است اما این بازیکن با روزهای اوج فاصله زیادی دارد و قرار گرفتن او در ترکیب اصلی در بازی برابر الاهلی بسیار تعجب برانگیز خواهد بود.

در چنین شرایطی، شاید فرهاد مجیدی مجبور شود که در سیستم تیمش دست ببرد و از سیستمی با یک مهاجم استفاده کند. تا اینجا مجیدی تلاش داشته که همان سیستم استراماچونی یعنی ۲-۵-۳ را در استقلال با واریاسونی متفاوت پیاده کند اما حالا مصدومیت دو مهاجم اصلی آبی ها، شاید باعث شود که مجیدی در سیستم تیم خود تجدید نظر کند. استفاده از سیستم ۱-۳-۲-۴ می تواند دیگر گزینه پیش روی مجیدی باشد. بخصوص که وی تجربه استفاده از این سیستم را در فصل گذشته دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان شیخ دیاباته استقلال الاهلی عربستان شیخ دیاباته لیگ قهرمانان آسیا مهدی قائدی فرهاد مجیدی دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس

 تیم پرسپولیس در حالی پای به 7 بازی پایانی لیگ برتر خواهد گذاشت که در امتیاز، تفاضل و گل‌زده از تیم استقلال عقب‌تر است و باید این موضوع را در هفته‌های باقیمانده جبران کند.

به گزارش ورزش سه، نکته مهم اینکه احتمال برابری امتیازات پرسپولیس و استقلال وجود دارد و باتوجه به اعمال قانون جدید، حالا تفاضل گل و گل زده از اهمیت بالایی در تعیین تیم قهرمان برخوردار است. هم اکنون پرسپولیس دو تفاضل گل و یک گل زده از استقلال کمتر دارد و مهاجمان این تیم ماموریت مهمی در کسب پیروزی‌های پرگل خواهند داشت.

نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که این تیم تنها یک مهاجم نوک در فهرست بزرگسالان خود می‌بیند و عیسی آل‌کثیر باید روند گلزنی خود را از همین بازی با صنعت نفت آبادان آغاز کند.

علاوه بر عیسی، پرسپولیس عناصر تهاجمی دیگری هم دارد که این ماموریت مهم را پیش روی خود خواهند داشت. مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف، وحید امیری و سعید صادقی بازیکنانی هستند که به عنوان وینگر یا بازیکن پشت مهاجم برای پرسپولیس بازی می‌کنند و باید در روند گلزنی به تیم کمک کنند.

این در حالی است که در سال‌های گذشته پرسپولیس و استقلال با اتکا به خط دفاعی برتر توانستند قهرمانی را از آن خود کنند اما احتمالا این فصل زمانی است که خط حمله برتر از بین این دو تیم به عنوان قهرمانی خواهند رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس