Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه از آماده باش کامل مدیریت شهری با آغاز بارش برف از امشب خبرداد.

سحابی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز بارشها از امشب براساس اعلام سازمان هواشناسی افزود: کلیه نیروهای مدیریت شهری با آغاز بارش برف از امشب در آماده باش کامل هستند. 

وی گفت: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه بروز مشکل با شماره‌ های 137 شهرداری ارومیه در ارتباط باشند، تا موارد در اسرع وقت پی ‌گیری و نسبت به رفع آن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه بااشاره به موفقیت نیروهای معاونت خدمات شهری در هدایت آب ناشی از بارشهای هفته پیش باتوجه به اعلام وضعیت قرمز تصریح کرد: با تلاشهای انجام شده هیچ راهبندانی در سطح شهر با وجود شدت بارشها ایجاد نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهبندان بارش برف و باران شهرداری ارومیه آماده باش کامل خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم در این شهر اضافه کرد: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت به صورت الکترونیکی ارائه و انقلابی در این بخش صورت گرفته است.

شوقی با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت و عدم شرایط جوی مناسب بیان کرد: برخی مشکلات سبب شده تا در حوزه آسفالت کمی دچار ضعف باشیم که در روزهای آتی عقب ماندگی در این بخش جبران می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ممیزی املاک افزود: مدیریت شهری رشت در بخش ممیزی املاک قدم‌های مثبت و مؤثری برداشته است.

شهردار رشت با بیان اینکه کارهای فرهنگی خوبی در این شهر انجام می‌شود، گفت: شهرداری رشت در اجرای برنامه فرهنگی و اعتقادی پیشگام است.

کد خبر 6086862

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد