Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «محمد کریم» در گفت و گو با خبرگزاری المعلومه توضیح داد که آمریکا در زمان کنونی با همکاری طرف های سیاسی سنی و کرد در حالی ایجاد یک موج جدید بر اساس فرقه گرایی و قومیت گرایی است تا از این طریق الحشد الشعبی را از دشت نینوا و مناطق غربی دور کنند. 

وی ادامه داد که هدف از دور کردن الحشد الشعبی از این مناطق فعالیت مجدد گروه تروریستی داعش برای توجیه بقای حضور نیروهای آمریکایی در عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کریم ضمن بیان اینکه این طرح شامل ایجاد موج های فرقه گرایی است و کشور را با توجه به وجود فرقه ها و قومیت ها به اقلیم های مختلف تقسیم می کند گفت که حضور الحشد الشعبی در مناطق غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق برنامه های آمریکا را با شکست موجه کرده است و از گسترش داعش که آمریکا از آن به عنوان بهانه ای برای تحمیل حضور خود استفاده می کند، جلوگیری خواهد کرد. 

از سوی دیگر «محمد الکنانی» عضو پارلمان عراق دیروز شنبه گفت که اقدام های سیاسی برای عقب نشینی الحشدالشعبی از مناطق غربی و هم مرز با اقلیم کردستان ریسک در امنیت کشور است و ائتلاف الفتح در داخل پارلمان عراق علیه این اقدام ها خواهد ایستاد.

پارلمان عراق به دنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهندس المهندس در عملیات تروریستی دولت آمریکا، پنجم دی ماه گذشته رای به اخراج نیروهای آمریکایی داد.

برچسب‌ها کردستان گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا عراق کردستان عراق قاسم سلیمانی بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا عراق کردستان عراق قاسم سلیمانی بغداد کردستان گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا عراق کردستان عراق قاسم سلیمانی بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد

ایسنا/کردستان معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعزام ۲۵۰نفر از دانشجویان دانشگاه های استان با محوریت بسیج دانشجویی به منطقه محروم ژاورود سروآباد خبر داد.

دکتر محمود کلاهدوزان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اردوهای جهادی، ارائه خدمات به مناطقی است که دچار محرومیت بوده و به عبارتی دسترسی به امکانات به هر دلیلی برایشان دشوار است.

وی از عملکرد حوزه بهداشت و درمان در موضوع اردوهای جهادی سخن گفت و افزود: خوشبختانه ما در این حوزه تا دورترین مناطق روستایی در سطح کشور در حال ارائه خدمات شبکه‌ای به مردم روستاها هستیم.

‌تعداد ۲۵۰  نفر از دانشجویان استان کردستان امروز ۲۷ فروردین در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و نماینده ولی فقیه در استان به اردوی یک هفته ای سروآباد برای ارائه خدمت به مناطق محروم این شهرستان در حوزه های مختلف اعزام شدند که دانشجویان علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز این اردوی جهادی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمارعلیه PSG: باید به بارسلونا ببازید!
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • حضور دادمرز در نیمه نهایی
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • آستین: آمریکا به دنبال تشدید تنش نیست
  • تازه‌ترین تصاویر از بقایای موشک‌های سپاه پاسداران در اقلیم کردستان
  • بقایای موشک‌های شلیک شده به اسرائیل در اقلیم کردستان (عکس)