Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@09:00:58 GMT

تعطیلی برخی مدارس در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۹۰۴

تعطیلی برخی مدارس در آذربایجان شرقی

مدارس برخی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی به دلیل بارش برف در روز دوشنبه تعطیل شد.

به گزارش مهر، مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شهرستان مراغه در روز دوشنبه به جهت بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد.

همچنین در شهر مراغه مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح و بعد از ظهر فردا تعطیل است.

همچنین به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، فردا دوشنبه ۲۸ بهمن همه مدارس روستایی هشترود در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ملکان نیز همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در عجب شیر مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تعطیلی مدارس تمامی دوره های تحصیلی مدارس استثنایی پیش دبستانی شیفت صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد

احمد رضا اجتهادی گفت: این تعداد فضای آموزشی شامل ۲۴۰ کلاس درس با زیربنای ۴۴ هزار و ۹۵۰ مترمربع است که در اختیار دانش‌آموزان استان قم قرار گرفته‌است.

مدیرکل نوسازی مدارس قم عنوان کرد: سال گذشته کلنگ‌زنی پنج پروژه جدید نیز به انجام رسید که در حال ساخت است.

اجتهادی بیان کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس قم، طرح استفاده از ظرفیت‌های خیری برای درآمدزایی و خودکفایی مدارس و پیگیری این موضوع را در استان در دستور کار دارد که یکی از جلوه‌های این امر، پیگیری تاسیس سامانه تولید برق از انرژی پاک خورشیدی در پشت بام مدارس است.

مدیرکل نوسازی مدارس قم  بیان کرد: سال گذشته همزمان با آیین بهره‌برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی سراسر کشور در ایام الله دهه فجر، سامانه تولید برق از انرژی خورشیدی در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) به بهره‌برداری رسید که ۲۰ کیلووات ظرفیت دارد و طبق نرخنامه مصوب سال گذشته، می‌تواند در هر ماه حدود ۹۰ میلیون ریال درآمد برای مدرسه کسب کند.

۳۰۵ هزار دانش‌آموز قم در مقاطع مختلف تحصیلی در یک‌هزار و ۴۸۱ واحد آموزشی استان مشغول تحصیل هستند.

۵۶ درصد دانش‌آموزان استان قم در مقطع ابتدایی، ۲۲درصد متوسطه اول، ۱۱ درصد متوسطه دوم، سه درصد فنی حرفه‌ای، چهار درصد کاردانش، چهار درصد پیش‌دبستانی و یک درصد در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل می‌باشند.

۹۵ درصد دانش‌آموزان این استان در شهر و پنج درصد در روستا تحصیل می‌کنند. ۵۰.۴ درصد دانش‌آموزان پسر و ۴۹.۶ نیز دختر هستند تعداد معلمان دوره ابتدایی دراین استان ۶ هزار و ۳۷۸ نفر و تعداد معلمان دوره متوسطه اول و دوم نیز سه هزار و ۴۲۹ نفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی