Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول ستاد تبلیغات انتخاباتی انقلاب اسلامی در بیرجند شامگاه یکشنبه در حاشیه این آیین گفت: این پایگاه وظیفه خود را تبیین و روشنگری در زمینه اهداف انقلاب اسلامی قرار داده است.

محسن ذاکریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه انتخابات که جامعه و مردم آمادگی شنیدن را دارند، هدف ما این است به مردم بگوییم برای انتخاب نماینده با شناختی که از آرمان‌ها و اهداف کلان انقلاب و نگاه تمدن‌سازی دارند، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مردم باید از انتخاب‌های حزبی و قبیله‌ای پرهیز کنند و خودشان با مقایسه و شنیدن حرف نامزدها و مقایسه آن با اهداف و نقشه راه انقلاب اسلامی دست به انتخاب اصلح بزنند.

وی گفت: اعتقاد داریم در این ۴۰ سال احزاب نتوانستند گام موثری را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بردارند.

این فعال سیاسی ادامه داد: ما می‌خواهیم ظرفیت مردمی را وارد عمل کنیم و همانطور که مردم در اربعین و در مبارزات علیه داعش وارد شدند اینجا هم قدرت را مردم به نفع خودشان رقم بزنند.

وی گفت: در این ستاد تلاش می‌شود منظومه فکری امامین انقلاب برای مردم ارایه شود و این اقدام به این معنا نیست که صرفاً باید این ملاک‌ها در انتخاب یک نماینده مدنظر قرار گیرد بلکه زمینه ارایه محتوا و روش استخراج فرمایشات امام و رهبری را تبیین می‌کنیم تا مردم ملاک‌ها را خودشان انتخاب کنند.

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت صفر بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد که مهلت تبلیغات برابر قانون یک هفته است و ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای پایان می‌یابد.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه دارد که چهار نماینده با رای مردم از این استان به مجلس یازدهم راه می‌یابند و در اغلب انتخابات گذشته میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی انقلاب اسلامی ایران خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدی مهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ گفت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضائی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می‌کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر ادامه داد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 6088690

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای