Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال و مشاور کادر فنی نساجی ضمن انتقاد از استعفای سرپرست استقلال در باره نساجی هم گفت سرمربی این تیم با بدون هیچ فشاری همچنان به کار خود ادامه می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا رجبی یکی از پیشکسوتان استقلال که این روزها به عنوان یکی از مشاوران رضا مهاجری در تیم نساجی حضور دارد ابتدا در خصوص وضعیت این روزهای باشگاه استقلال گفت:

« به هر حال با حمایت خوبی که آقای موسوی از تیم می کند و پروازهای اختصاصی ای که برای تیم تدارک می بیند تیم در شرایط خوبی به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه فرهاد مجیدی و کادر فنی هم به خوبی کار خودشان انجام می دهند.»

و همچنین در باره مشکلاتی که درباره کادر سرپرستی استقلال به وجود آمده است به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال اظهار نظر کرد و تصریح کرد:

« حالت خوشی ندارد که تیمی در قواره های استقلال در یک فصل ۴ سرپرست داشته باشد و من می دانم سعید رمضانی در عین حال فشار زیادی را تحمل می کرد، اما باید سعه صدر بیشتری به خرج می می داد تا در این برهه از زمان تیم وارد حاشیه نشود. رمضانی باید می دانست مسئولیت در باشگاه استقلال همین سختی ها را در بر دارد و از او انتظار می رفت که قبل از حضورش به عنوان سرپرست استقلال این فشارها را پیش بینی کند اما در نهایت به این شکل نشد.من فکر می کنم کادر فنی و سرپرست تیم و کادر پزشکی یک مثلثی هستند که باید با هم تعامل سازنده ای داشته باشند که در غیر اینصورت اثرات منفی اش می تواند در تیم نمود پیدا کند و بالعکس آن هم صادق است.»

رضا رجبی همچنین درباره دیدار فردای استقلال هم مقابل الاهلی اظهار داشت

:« آنچه که مسلم است دیدار فردا مقابل نماینده عربستان از هر لحاظی از دیدار اول سخت تر است و با توجه به غیبت زوج خطرناک استقلال امیدوارم کادر فنی تبریزی و مطهری را آماده بازی کرده باشند ، چرا که هر دو این بازیکنان قابلیت زیادی دارند که در صورت اعتماد می توانند برای استقلال مثمرثمر واقع شوند.»

رضا رجبی که این روزها به عنوان مشاور رضا مهاجری در نساجی حضور دارد در خصوص این تیم افزود:

« انصافا رضا مهاجری دارد بسیار خوب کار می کند و اگر به نتایج ما رجوع کنید متوجه می شوید که نتایج بدی هم نگرفتیم و بر خلاف شایعاتی که در فضای مجازی به گوش می رسد مهاجری همچنان با قدرت به کارش ادامه می دهد.»

وی در پایان گفت:

« ما می دانیم این مردم علاقه مند و مشتاق ، سزاوار بیشتر از این ها هستند و ما خوشبین هستیم در ادامه بتوانیم نتایج بهتری را به دست بیاوریم، اما جا دارد همین جا از آقای حدادیان تشکر کنم که در این مقطع از زمان دست به کار بزرگی زده است و حمایت ایشان قابل ارزش است .ضمن اینکه باید به آقای سیف الله پور اشاره کنم که زحمات زیادی را برای تیم می کشند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا مهاجری استقلال فرهاد مجیدی سرپرست استقلال استقلال رضا رجبی رضا مهاجری سرپرست استقلال فرهاد مجیدی رضا مهاجری رضا رجبی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟

به گزارش مبلغ پایگاه مسلمنا در مورد سریال پرطرفدار حشاشین که این روزها در کشورهای عربی پرمخاطب شده است، نوشت:

با این که نیمه ماه مبارک رمضان است، خیابان‌های قاهره ناگهان خلوت شد. خدای من!!! انگار سریال حشاشین شروع شده است.

در هفته‌های گذشته توصیفاتی چنینی در کنار محتواهای شبکه‌های اجتماعی، خبر از فراگیری سریالی تاریخی- مذهبی در جهان عرب می‌دهد. فراتر از تحلیل‌های تکراری حول و حوش کیفیت بالای این سریال، از نگاهی دیگر اقبال به آن را باید در پدیده‌ «اسطوره‌طلبی دیرینه عربی» جست. بسیاری از افرادی که تجربه سفر اربعین را داشته‌اند، از حجم انبوه تصاویر شخصیت‌ها بر در و دیوار و خصوصاً سر درب موکب‌ها شگفت‌زده شده‌اند. از وفور شمایل حضرت عباس (ع) تا آیت‌الله صدر و فریبرز عرب‌نیا در نقش مختار در راهپیمایی اربعین.

این پدیده البته نه محدود به عراق و شیعیان است، نه محدود به این سال‌ها. پژوهش‌های مختلفی نشان داده‌اند که سه تمدن‌ کهن عربی (مصر، عراق و شامات) میل بیشتری به داشتن اسطوره و پیوند با آن را دارند و سریع‌تر از دیگران، یک شخصیت را در موضع اسطوره ای قرار می‌دهند. فراوانند نظریاتی که این اسطوره‌طلبی را به عنوان بخشی از فرهنگ عربی پذیرفته‌اند. این نظریات البته بیان می‌کنند که میل به داشتن/ساختن اسطوره در ادواری که ملت‌ها تحت ظلم و ناپایداری قرار می‌گیرند، بیشتر شده است.حالا به خیابان‌های خلوت قاهره برمی‌گردیم و مردمانی که سفره افطار را جمع نکرده اند، که شبکه المتحده آنها را پای سریال رمضانی حشاشین میخکوب کرده است. (گمشده مصر و جهان عرب)

در چهار دگرگونی سیاسی مصر در پانزده سال اخیر، هیچ یک از منتخبین سیاسی، آرای اکثریت را به همراه نداشته‌اند. در این بی‌ثباتی سیاسی و ناامیدی از منجی‌های حکمرانی، تماشای مردی که مقتدرانه تصمیم می‌گیرد، مخالفان را با هوشمندی شکست می‌دهد و با سپاهی نه چندان پرتعداد، هویتی شکست‌ناپذیر و البته کاریزماتیک برای خود می‌سازد؛ شاید سیمای همان اسطوره‌ای باشد که ملت مصر این روزها آن را کم دارند و از تماشای آن در دل تاریخ لذت می‌برند. (گمشده مصر و جهان عرب)

این سریال، حتی با وجود خطاهای فاحش تاریخی بسیار، با چنین رویکردی در کنار خلق شخصیت‌های باورپذیر خاکستری، پرداخت عجیب به جزئیات و البته ارائه داستانی گیرا، پر رمز و راز و احساسی، توانسته‌ کاری کند که دگربار همگان متوجه قدرت رسانه در ساختن روایت‌های تاریخی در قاب تلویزیون شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898389

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟