Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@16:15:17 GMT

برق در استان تهران قطع و وصل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۹۶۹

برق در استان تهران قطع و وصل می‌شود

امروز در شهر‌های استان تهران برق قطع و وصل شده است که این موضوع نارضایتی مردم را در پی داشته است.

قطع شدن برق در نقاط مختلفی از استان تهران از پیش اعلام‌نشده بود. به همین دلیل شهروندانی که در محل زندگی یا سکونتشان با قطع شدن برق مواجه شدند حسابی از این موضوع گله‌مند هستند. اهمیت موضوع وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم قطع شدن برق در بعضی از نقاط استان تهران چند ساعت طول کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بررسی بهتر وضع برق در نقاط مختلف استان تهران این موضوع را از زبان خبرنگاران شهر‌های مختلف استان برای شما روایت می‌کنیم.

میلاد بیانی نیک خبرنگار پردیس: در چند فاز از شهر جدید پردیس با قطعی برق ۳ ساعته روبه‌رو بوده‌ایم که به دلیل کار‌های عملیاتی کمبود گاز در شمال کشور بوده است.

مهدی مرادی خبرنگار دماوند: در شهرستان دماوند امروز برق وصل بوده مشکلی در این حوزه نداشته‌ایم.

نیاز گلی خبرنگار دماوند خبرنگار ری: امروز در بعضی از محله‌ها که تعدادشان هم زیاد نیست برق شهروندان قطع شد که وصل شدن مجدد آن‌یک ساعت طول کشید.

توحید عظیمی خبرنگار ورامین: در بعضی از محله‌های ورامین هم امروز برق تعدادی از مشترکان قطع شد که ظاهراً" مشکل از خط اصلی بوده است.

امیرحسین اسماعیلی خبرنگار شهر قدس: امروز در شهر قدس برق قطع نشد، اما در روز‌های گذشته مشترکان با مشکل در این حوزه مواجه شدند. البته برق در محله‌های محدودی و در مدت‌زمان کمی در شهر قدس قطع‌شده است.

ایلیا امانی خبرنگار پاکدشت: امروز در شهرستان پاکدشت برق مشترکان وصل بوده و مشکلی در این حوزه نداشته‌ایم.

جوابیه اداره برق بدین شرح است: به آگاهی می‌رساند با توجه به‌شدت گرفتن سرما در زمستان، الویت گازرسانی در این فصل به بخش خانگی اختصاص می‌یابد و درنتیجه به دلیل محدودیت در تولید برق توسط نیروگاه‌های گازی، ناگزیر خاموشی‌های ناخواسته به هم‌وطنان تحمیل می‌شود؛ بنابراین از عموم مشترکین محترم تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خواهشمندیم که با کاهش ۱۰ درصدی برق (خاموش کردن حداقل یک لامپ اضافی و کم کردن یک‌درجه‌ای دمای هوای منزل) موجبات تأمین برق پایدار برای کلیه هم‌وطنان در سراسر کشور را فراهم آوریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استان تهران قطعی برق مصرف برق برق امروز در شهر استان تهران قطع شدن برق شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران، اهداف اصلی این رویداد که به‌صورت هماهنگ و یکپارچه در مناطق مختلف پایتخت برگزار می‌شود، ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی، رعایت ایمنی در سفرهای درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهادهای مردمی و نیز توجه ویژه به موتورسیکلت‌سواران، عابرین پیاده و… اعلام شده است.

شهریار افندی‎ زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این باره گفت: این رویداد، اقدامی نمادین است تا با عزم و اراده مشترک، توجه افکار عمومی را به موضوع ایمنی و رعایت مقررات مربوط به حمل و نقل شهری معطوف کنیم.

وی تأکید کرد: راهبرد ایمنی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی و البته همراهی شهروندان است؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، شهرداری‌ها، شرکت‌های سازنده خودرو، آموزش و پرورش، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها نیاز است در کنار هم برای مقابله با تلفات ناشی از حوادث ترافیکی چاره‌اندیشی کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رویداد «ایمنی حمل و نقل» در نظر دارد توجه شهروندان تهرانی به‌خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان، افراد مسن، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و…، همچنین مدیران شهری، متولیان حوزه حمل و نقل و ایمنی، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان‌های مردم ‎نهاد را به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابان‌ها و معابر پایتخت جلب کند.

افندی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه از امروز چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمرکز بر برنامه‌های آموزشی، ایمنی تردد در خیابان ویژه دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای از جمله: اکران پوستر رویداد در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق، نواحی، پارک‌های آموزش ترافیک، همچنین روی انواع سازه‌های تبلیغاتی، پرتابل، بیلبورد، استرا بورد و عرشه پل یا نمایش در تلویزیون‌های شهری و تولید و انتشار اخبار از رویدادهای مربوط، از جمله فعالیت‌هایی است که طی یک هفته انجام می‌گیرد.

کد خبر 6086203

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز