Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس در دیدار با بشار اسد: حمایت‌های تهران از دمشق در جنگ علیه تروریست‌ها ادامه خواهد داشت. ایران یقین دارد که سوریه قادر است جنگ تا آزادی همه مناطق خود از لوث تروریست‌ها را ادامه دهد تا به جایگاه قبلی خود در منطقه برگردد. روح‌الله زم: با سرویس اطلاعات فرانسه همکاری می کردم. بعد از مکرون سنگین‌ترین تیم حفاظت در فرانسه برای من بود! حسن روحانی: در حادثه آبان، رسانه‌های خارجی اغراق و مبالغه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک عددی را اعلام کردند و روزانه صد نفر صد نفر بالا بردند. اینها کاملا نادرست است. از ابتدا هم گفته بودم در این زمینه نیروهای خودی، پلیس، بسیج، عابران و مردم عادی از کسانی که متعرضین و مهاجمان بوده‌اند تفکیک شود. اینکه چند نفر کشته شده‌اند آمارش در اختیار پزشکی قانونی کشور است و می‌توانند اعلام کنند و مشکلی نیست اما آمار واقعی آنچه اعلام شده با آنچه در رسانه‌ها اعلام می‌شود فاصله زیادی دارد وزیر امورخارجه کانادا: متوجه درخواست ایران برای انتقال تجهیزات رمزگشایی جعبه سیاه هواپیما به ایران هستیم. این کار از نظر فنی امکان‌پذیر نیست. بهترین راه انتقال جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی به کشوری ثالث همچون فرانسه است. حسن روحانی: استعفا به نظر من معنا ندارد. ما از آغاز آمدیم به مردم وعده‌ای داده‌ایم و پای وعده و قول خود تا پیان خواهیم بود و آنچه وعده دادیم تلاش می‌کنیم. هیچوقت در ذهنم استعفا مطرح نبوده است. ماه‌های اولیه‌ چیزی در ذهنم بود به دلایلی که خدمت رهبری اعلام کردم. هنوز مراسم تحلیف و تنفیذ نبود. به رهبری گفتم اگر فکر می‌کنید دولت یا فرد دیگری بهتر است آماده‌ام کنار بروم. ایشان به شدت رد کردند و فرمودند به هیچ عنوان و دلم می‌خواهد تا روز آخر و ساعت آخر حضور داشته باشید. بار دیگر در سال 97 مطرح کردم، ایشان فرمودند حتی اجازه نمی‌دهم یک ساعت زودتر مسئولیت را تحویل دهد. من هم از ابتدا نظرم همین بوده است. همه مردم تا امروز از نظام و دولت حمایت کرده‌اند. اگر شرایط بهتر می‌خواهیم باید حمایت کنیم. #فوتوـ نیوزـ تابناک دادستان کل کشور: مردم به فضای مجازی اعتماد نکنند چرا که این فضا به دنبال ایجاد ناامنی و ناسالم جلوه دادن انتخابات است. قطعاً ممکن است تخلفاتی واقع شود که برای پیشگیری از آن اقداماتی انجام داده‌ایم و نامزدها را توجیه کرده‌ایم. رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین: بعدازظهر روز دوشنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه یک توله شیر در اتوبان «قزوین- تهران» حوالی نیروگاه شهید رجایی از یک خودرو بیرون پریده ولی هنوز مشخص نیست که این توله شیر از چه ماشینی بیرون پریده و چرا حمل شده است. یوسف‌بن‌علوی: سلطنت عمان برای کاهش تنش در منطقه خلیج(فارس) تلاش می‌کند و بروز هرگونه درگیری نظامی در وقت کنونی امری بعید است. عمان در این راستا با تهران و واشنگتن در تماس است و احساس می‌کنیم که امکان گفت‌وگو میان این دو کشور وجود دارد. دوازدهمین جشنواره جوان سرباز روز یکشنبه در پادگان شهدای جوادنیا وزارت دفاع برگزار شد. مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه عالی نواب مشهد

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فوتونیوز تابناک جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا؛ در تصادفات جاده‌ای تعطیلات عید فطر در ترکیه ۷۵ تن کشته و ده هزار و ۸۱۰ نفر زخمی شدند.
علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد در تعطیلات ۹ روزه عید فطر امسال شش هزار و ۵۳۰ تصادف به فوت، جرح و خسارت مالی منجر شده است.
به گفته یرلی کایا این سوانح جاده‌ای ۷۵ کشته و ده هزار و ۸۱۰ زخمی برجای گذاشته است.
همچنین در این دوره سه میلیون و ۶۴۲ هزار و ۵۳۸ خودرو از سوی ۲۶ هزار و ۸۰۴ پرسنل راهنمایی و رانندگی مستقر در جاده‌های کشور کنترل و ۴۸۵ هزار و ۷۱۰ خاطی جریمه شده اند.
سال گذشته در سوانح جاده‌ای ترکیه دو هزار و ۹۸۴ تن کشته و ۳۵۴ هزار و ۳۲۳ تن نیز زخمی شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علی یرلی کایا - وزیر کشور ترکیه

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل