Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رابی‌پیرزاده بازیگر هندی اعلام کرد پس از ادای عمره در مکه‌مکرمه، توبه کرده‌است و از دنیای بازیگری کناره‌گیری خواهد کرد. او خبر کناره‌گیری خود را با انتشار عکس با حجابش اعلام کرد. او نوشت:

«من برای کسی نماز خوندم که در این‌سفر از من پشتیبانی کرد، خیلی سخته در مقابل خانه‌ی خدا احساساتت رو کنترل‌کنی، .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. امتحان واقعی بعد از عمره شروع میشه، انگار آدم تازه متولد شده باشه، روز بازگشت من از مدینه در سوم فوریه و مصادف با روز تولدمه، خدا میدونه برای آن برنامه‌ریزی نکردم، خداوند به من زندگی جدیدی هدیه داده؛ زندگی یه مسلمون.»

او نوشت به ادای عمره افتخار می‌کند و هیچ‌چیزی تا این اندازه نمی‌توانست او را خوشحال کند. البته پس از کناره‌گیری رابی‌پیرزاد از دنیای هنر، عکس‌ها و فیلم‌هایی از او در فضای مجازی منتشر شده که به زندگی پیشین او تعلّق دارد و هیچ سنخیتی با سبک زندگی جدیدش ندارد، مشخص نیست چه کسی عکس‌ها و فیلم‌هایش را پس از توبه منتشر کرده، رابی پیرزاده در این باره گفت اگر آن‌ها در این دنیا به سزای عملشان نرسند، خداوند در آخرت آن‌ها را به مجازات عملشان خواهد رساند.

منبع: تابناک

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر هندی کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)

مواد لازم:

گوشت گاو 500 گرم

ران بوقلمون 500 گرم

نمک 18 گرم (50% نمک خوراکی و 50% نمک نیتریت)

2 گرم فلفل سیاه

1 گرم پاپریکا

1 گرم جوز هندی

گشنیز 1 گرم

سیر تازه 5 گرم

فلفل دلمه ای 0.5 گرم

 

منبع: راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه 25 کیلو چلو ماهیچه توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم) طرز تهیه ذرت‌های تازه در شن توسط پیرمرد پاکستانی (فیلم) طرز تهیه یک غذای خوشمزه خیابانی با دل و جگر توسط آشپز پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • هندی‌ها خدایشان را سر بریدند و صادر کردند!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها
  • طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم