Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس اداره صنعت معدن وتجارت مهاباد گفت: برای نخستین بار در کشور مجوز فعالیت استخراج رمز ارز در آذربایجان غربی صادر و تاکنون ۱۸ فقره پروانه بهره برداری برای فعالیت استخراج رمز ارز دیجیتال در استان صادر شده است.

جهین افزود: استقرار واحد استخراج کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، داشتن توان برق مصرفی بالای ۲۵۰ کیلووات وتامین زیرساخت‌های لازم و تامین دستگاه‌ها بعداز اخذ مجوز از مبادی کشوری با تعرفه‌های گمرکی از شرایط صدور جواز تاسیس استخراج رمز ارز برای متقاضیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: امروز جلسه آشنایی با نحوه استخراج رمز ارز وتشریح دستورالعمل‌های لازم برای صدور جواز تاسیس ومجوز‌های قانونی برای متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش برای روسا وکارشناسان ۹ شهرستان جنوب استان شامل: تکاب، شاهین دژ، میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده، سردشت، پیرانشهر واشنویه تشکیل و موارد قانونی نحوه صدور مجوز تاسیس تشریح شد.

آشنایی تخصصی کارشناسان با ارز‌های دیجیتال موجب افزایش آگاهی وتوانمندی آن‌ها در راستای رونق اقتصادی وجلوگیری از سوئ استفاده‌های مالی در این زمینه می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخراج ارز دیجیتال صنعت و معدن استخراج رمز ارز صدور جواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه گفت: با هدف ارتقای سرانه ورزشی برای استفاده دانش آموزان در استان، ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی ورزشی در دولت سیزدهم احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

علی مطهری افزود: هفت باب سالن ورزشی هم دو سال اخیر به فضاهای ورزشی دانش آموزان استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالنهای ورزشی مجموعه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

وی، به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان هم اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری افزود: در دو سال اخیر ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در سطح استان احداث و ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی نیز صورت گرفته است.

همچنین با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی،کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه امروز به زمین زده شد.

به گفته مسئولان آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی نیز با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانغربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه در خیابان خرمشهر کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت یکهزار مترمربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، همچنین با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدیدکرد.

صادق ستاری فرد در این بازدید گفت: این طرح برای دانش آموزان دوره های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان‌غربی فراهم شد