Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نخعی مسئول کانون فارغ التحصیلان صدرا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز گفت: سازمان مدارس صدرا پس از تأسیس کانون فارغ التحصیلان مهم ترین اهداف پیش روی خودش را مسئله نیروی انسانی سازمان خود و تلاش در جهت شتاب دادن به استعدادها و توانمندی های فارغ التحصیلان خود دیده است.

مسئول واحد برادران خانه امید صدرا گفت در این گردهمایی فارغ التحصیلان حوزوی و دانشگاه در چند دوره در قالب اجرای رویداد ایده پردازی دور هم جمع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردهمایی در نظر دارد از همه توان ایده پردازی نخبگان فارغ التحصیل خود بهره‌برداری کند و خروجی ایده ها را در مسائل کلان مدارس بکار ببندد.

علاوه بر این هر عضو پس از شرکت در این اردو فرصت طلایی پیدا خواهد کرد که با هم رشته ای های خود که احیاناً دارای ایده ها و نظرات مشترک هستند هم افزائی کند و ادامه مسیر را به صورت گروهی دنبال کنند.

شناسایی استعدادها و توانمندی های فارغ التحصیلان در یک بستر علمی و کاملاً عادلانه در این اردو و توسط مربیانی که برای هر گروه در نظر گرفته می شود صورت می گیرد.

وی افزود که برای پیشبرد بهتر فعالیتهای فارغ التحصیلان خانه امید صدرا تاسیس و امورات فارغ التحصیلان در این خانه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

104 / 361 مدارس ملاصدرا فارغ التحصیلان نیروی انسانی گردهمایی اردوگاه امام خمینی استعدادیابی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فارغ التحصیلان نیروی انسانی گردهمایی اردوگاه امام خمینی استعدادیابی فارغ التحصیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به روند کاهشی تخلفات در حوزه مدارس و مراکز غیردولتی گفت: با نظارت قانونی و اعمال ضوابط و مقررات و برخورد قاطع با متخلفان، میزان تخلفات از بیش از هزار واحد به کمتر از دویست واحد در سال گذشته رسید که با برنامه‌ریزی‌های اجرایی قطعا روند کاهشی تداوم خواهد داشت.
محمودزاده با اشاره به اینکه فرایند تعیین شهریه در کارگروه‌های ویژه و با بررسی شاخص‌های تاثیرگذار مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد، افزود: شهریه مراکز تا پایان فروردین‌ماه و مدارس تا پایان اردیبهشت‌ماه به اطلاع خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهد رسید.
وی به پژوهش‌های متعدد در حوزه زبان نیز اشاره کرد و افزود: کتاب‌های تخصصی و آموزشی آموزشگاه‌های زبان در کشور ساماندهی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • خانه زعیم اولین خانه تاریخی قزوین + فیلم
  • برگزاری جشن تولد امام حسن مجتبی (ع) در مهردشت + عکس