Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌خرداد: سی وسومین جلسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد.

به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح طلبان، ابتدای این جلسه عارف ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن اظهار امیدواری کرد، الگوی زیست مؤمنانه و مسئولانه آن حضرت به گونه‌ای برای نسل جوان ترسیم شود که زنان ایران نیز بتوانند به مانند آن حضرت در جامعه امروز ایران نقش آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای حاضر در این جلسه، ضمن ابراز تأسف از در گذشت رزمنده مبارز و سلحشور، نماینده شجاع مجلس ششم زنده‌یاد ذبیح الله صفایی، این ضایعه را به همراهان و خانواده آن ‌مرحوم تسلیت گفتند و از خدمات و تلاش‌های وی در راستای انسجام بخشی بین اصلاح‌طلبان استان همدان قدردانی کردند.

اعضای شورا ضمن پر اهمیت شمردن مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجدد یادآور شدند که این شورا در طول شکل‌گیری خود در کنار تلاش برای حفظ انسجام بین مجموعه اصلاح‌طلبان، برای حضور مؤثر در انتخابات برنامه داشته، اما شرایط به گونه‌ای برای اصلاح‌طلبان رقم خورد که در ارائه لیست انتخاباتی با محدودیت رو به رو شدند.

در این جلسه ضمن تاکید بر تداوم مسیری که شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان در طول فعالیت خود طی کرده بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام اصلاح‌طلبان و خودداری از درگیرشدن با حاشیه‌هایی که جریان رقیب و رسانه‌های آنان به عنوان جنگ‌ روانی ایجاد می‌کنند تاکید شد.

اعضای شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح‌طلبان به مانند ادوار گذشته، ضمن مفروض دانستن ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، این حق را نیز برای خود محفوظ می‌داند که بر اساس راهبرد مصوب خود عمل کند و طبق این راهبرد که تاکید بر ارائه لیست انتخاباتی به شرط باقی‌ماندن نامزدهای شاخص اصلاح‌طلب بود، به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای رقابتی عادلانه، جریان اصیل اصلاح‌طلب به مانند رقیب که نامزدهای متکثری برای معرفی به مردم دارند عملا چنین امکانی برای اصلاح‌طلبان فراهم نیست؛ با این وجود احزاب اصلاح‌طلبی که در  معرفی نامزدهای خود در شهر تهران فعال هستند طبق مصوبه شورای عالی مورد احترام هستند.

در ادامه این نشست گزارشی از وضعیت نامزدهای باقیمانده اصلاح‌طلب در حوزه‌های انتخابیه که مورد حمایت شورای اصلاح‌طلبان استانها قرار گرفته‌اند به نشست ارائه شد و تصریح شد که نامزدهای مورد حمایت شورای اصلاح‌طلبان در حوزه‌های انتخابیه باید متعهد به میثاق‌نامه و برنامه سنجش‌پذیر مصوب شورای عالی برای مجلس یازدهم باشند.

برچسب ها: شورای عالی اصلاح‌طلبان ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: شورای عالی اصلاح طلبان انتخابات شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  •  ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران 
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟
  • ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​مواد ۴١ و ۱۶۷ قانون کار/ دولت وکیل مدافع کارگران است