Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@11:06:49 GMT

جنیفر لارنس و جواهرات زیبا +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۴۶۶

جنیفر لارنس و جواهرات زیبا +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، وقتی پای مد وسط می‌آید، جنیفر لارنس بازیگر آمریکایی برنده اسکار از هیچ انتخاب جسورانه‌ یا متفاوتی دریغ نمی‌کند؛ چه موهای خیلی کوتاه باشند یا جواهرات درشت و پیچ در پیچ و هر بار هم طرفدارانش از انتخاب‌های او سر ذوق می‌آیند و همه نگاه‌ها به او جلب می‌شود. 

​در ادامه با جذاب‌ترین جواهرات این بازیگر هالیوودی آشنا خواهید شد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنیفر لارنس در مراسم اهدای جوایز SAG، سال ۲۰۱۴ میلادی، با مدل موی کوتاه و گوشواره‌های جذاب با سنگ جشمت زرد ژاپنی، یاقوت آبی و الماس از طراحی برند Jennifer Meyer. 



۲. جنیفر لارنس با گردنبند الماس فاخر از برند چوپارد در مراسم جوایز گلدن‌گلوب ۲۰۱۶ میلادی‌. 

۳. جنیفر لارنس در نشست مطبوعاتی فیلم The Hunger Games: Mocking Jay Part 1bبا گوشواره‌هایی شیک و مزیّن به سنگ‌های قیمتی از طراحی Irene Neuwrith


۴. جنیفر لارنس با استایل جذّاب و یک جفت گوشواره شیک از برند Beladora در نمایش فیلم Red Sparrow 


۵. جنیفر لارنس با یک‌جفت گوشواره متشکل از عقیق‌یمانی، مرجان، یشم و الماس از برند Neil Lane در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۴

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گلدن گلوب جواهرات بازیگر هالیوودی جنیفر لارنس جنیفر لارنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باارزش‌ترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۴

در آغاز سال ۲۰۲۴، اپل با ارزش ۵۱۷ میلیارد دلار، با ۷۳.۶ درصد رشد نسبت به سال قبل، با ارزش‌ترین برند جهان شناخته شد. اما اپل تنها برند آمریکایی نبود که چنین رشدی داشت. در واقع، ۶ برند آمریکایی در میان ۱۰ برند با ارزش جهان و ۵۱ برند آمریکایی در ۱۰۰ برند برتر دنیا، قرار دارند. اما برند‌هایی از کشور‌های دیگر هم در رده بندی ۱۰۰ برند برتر جهان جایگاه خود را دارند.

در اینفوگرافیک زیر با نگاهی به ده‌ها کشور مختلف از رتبه بندی سالانه Brand Finance، با ارزش‌ترین برند‌ها بر اساس کشور در سال ۲۰۲۴، به تصویر کشیده شده اند.

با ارزش‌ترین برند‌ها در چین، هند، بریتانیا و ...

در گام اول مهم است توجه داشته باشید که این داده‌ها به ارزش یک نام تجاری، به طور خاص، بر خلاف معیار‌های کلی‌تر مانند ارزش بازار، مربوط هستند. به طور کلی، ارزش برند با احتساب قدرت خود برند (از طریق سرمایه گذاری، ارزش ویژه و عملکرد)، و همچنین درآمد‌های جانبی قابل انتساب آن در یک شرکت محاسبه می‌شود.

چین ممکن است ۲۰ برند در بین ۱۰۰ برند برتر را داشته باشد، اما سامسونگ کره جنوبی تنها برند خارج از ایالات متحده است که با ارزش ۹۹ میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار دارد.

به طور کلی، برند‌های آسیایی در سال‌های اخیر ارزش قابل توجهی به دست آورده اند. تیک تاک چین، به همراه همتای داخلی خود، دوئین (Douyin) در سراسر جهان شناخته شده است و ارزشی معادل ۸۴ میلیارد دلار داشت، در حالی که ارزش نام تجاری تویوتا ژاپن و آرامکو عربستان سعودی به ترتیب ۵۳ و ۴۲ میلیارد دلار شده است.

با ارزش‌ترین برند اروپا دویچه تلکوم آلمان است که ارزش نام تجاری آن ۷۳ میلیارد دلار است، در حالی که برند لوکس فرانسوی لویی ویتون ۳۲ میلیارد دلار ارزش داشته است.

 

منبع: روزیاتو

tags # اپل سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • تبعات یک بوسه جنجالی؛ دو سال و نیم زندان در انتظار لوییس روبیالس!
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • باارزش‌ترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۴
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش