Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیراندازی مرگبار دیگر در یکی از شهر‌های آمریکا ۱ کشته و ۴ مجروح برجا گذاشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جریان یک تیراندازی مرگبار در شهر «هارتفورد» پایتخت ایالت  «کنتیکت» واقع در ایالات متحده یک نفر کشته و چهار تن دیگر مجروح شدند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» این حادثه صبح یکشنبه به وقت تهران در یک کلوپ شبانه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس منطقه در توییتی اعلام کرد که مقتول یک مرد 28 ساله بود و یک مرد و زن دیگر نیز به دنبال مجروح شدن در این تیراندازی به بیمارستان انتقال داده شده و تحت عمل جراحی قرار گرفتند. پلیس اعلام کرده که دو مجروح دیگر این حادثه  در وضعیت مناسبی به سرمی‌برند.

این تیراندازی ساعت 1.30 دقیقه بامداد یکشنبه به وقت محلی در کلوپ شبانه «مجستیک» رخ داد. گزارش‌های اولیه حاکیست که اختلاف بین دو گروه در این مکان تفریحی دلیل تیراندازی مرگبار بود.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود، اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون هیچ‌گونه قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور تصویب نشده است.

هفته گذشته نیز در جریان تیراندازی در فروشگاه معروف «والمارت» در «فارست سیتی» در آمریکا یک تن کشته و دو افسر پلیس مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا تلفات تیراندازی مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب گتوند از بازداشت عامل تیراندازی و قتل در یک مراسم عروسی خبر داد.

کامران رومیانی گفت: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند، بر اثر رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطان قضایی، بازداشت شده و هم چنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات و متنفذین بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش
  • سیل در یاسوج یک کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت