Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: تمام هدفم این است که در سال المپیک بتوانم مقابل برترین کشتی‌گیران جهان به برتری برسم تا بتوانم نظر کادرفنی را برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو جلب کنم. تاریخ انتشار: 01:01 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۹۴۲

مهدی محسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیتش قبل از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: تا قبل از جام تختی اردوهای چندانی برگزار نشد و من هم مجبور بودم تمریناتم را در شهر و محل زندگی‌ام پیگیری کنم اما خوشبختانه بعد از جام تختی چند مرحله اردو داشتیم که باعث شد از نظر جسمانی به شرایط بهتری برسم و همه چیز مهیای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشحالم که کشتی‌گیران مطرحی مانند فومیتای ژاپنی در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان خواهند آمد. از طرفی نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و کره‌جنوبی و کره‌شمالی هم در زمره عنوان‌دارن آسیا و جهان هستند و همین موضوع بیانگر سطح بالای رقابت‌های آسیایی هندوستان است.

ملی‌پوش کشتی فرنگی تصریح کرد: تمام هدفم این است که در سال المپیک بتوانم مقابل برترین کشتی‌گیران وزن ۶۰ کیلوگرم جهان به میدان بروم و مقابل آنها به برتری برسم تا بتوانم نظر کادرفنی را برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو جلب کنم. خوشحالم که سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا بالا است و کشتی‌گیران شاخصی در این مسابقات به میدان می‌آیند چرا که معتقدم مسابقات قهرمانی آسیا با حضور کشتی‌گیران شاخصی چون فومیتای ژاپنی بهترین فرصت را برای من به وجود آورده تا عرض اندام کنم و توانمندی‌هایم را به نمایش بگذارم.

محسن‌نژاد در پایان در خصوص شناختش از حریفان مطرح آسیایی خاطرنشان کرد: در بین کشتی‌گیران مطرح آسیایی فقط با فومیتا کشتی گرفته‌ام اما، این به آن معنا نیست که هیچ شناختی از رقبا ندارم بلکه در این مدت فیلم مبارزات کشتی‌گیران مطرح را همراه با کادرفنی تماشا کرده‌ام و می‌دانم که با چه شیوه‌ای مقابل آن‌ها کشتی بگیرم.

بیشتر بخوانید: محمدیان: همیشه آرزوی پدرم این بود که مدال المپیک داشته باشم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو مهدی محسن نژاد المپیک توکیو کشتی فرنگی رقابت های قهرمانی آسیا حضور در رقابت قهرمانی آسیا کشتی گیران مطرح محسن نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی مجموعه‌هایی از جریمه‌ها و تاوان‌ها را برای کشتی گیران دوپینگی، کشتی گیرانی که خسارتی به خانه کشتی وارد کنند و... مطرح کرد. توضیحات جالب دبیر درباره این اقدامش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴