Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در شب بازگشت هازارد و بیل به ترکیب اصلی مقابل سلتاویگو در برنابئو به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در تداوم هفته بیست وچهارم  رقابت‌های لالیگا از ساعت 23 و30 دقیقه رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو به مصاف سلتاویگوی ته‌جدولی رفت.

بازگشت ادن هازاد به ترکیب اصلی پس از سپری کردن دوران مصدومیت از اتفاقات مهم بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گرت بیل هم دوباره در خط حمله رئال در کنار بنزما حضور داشت.

شاگران زیدان که برای تداوم صدرنشینی و حفظ فاصله نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی داشتند در این دیدار در حالی که در نیمه اول بازی با برتری ویگو خاتمه یافت در نهایت با تساوی 2 بر 2 مقابل ویگو در خانه متوقف شد تا فاصله اختلاف امتیاز بارسا و رئال به یک امتیاز برسد.

برای سلتاویگو سامولوف 7 ومینا 85 و برای رئال کروس 52 و راموس پنالتی 65 گلزنی کردند.

با این نتیجه رئال مادرید با 53 امتیاز در صدر و بارسا با 52 امتیاز دوم است.

انتهای پیام/ک

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لالیگا گرت بیل ورزشی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، بازیکن فعلی کولوکولو و سابق بارسا و بایرن، به تی‌ان‌تی اسپورتس گفت که رئال باشگاهی بود که دوست داشت در دوران حرفه‌ای خود در آن بازی کند. علاوه بر این، او اعتراف کرد که بارسا سخت‌ترین تیمی بوده که با آن روبرو شده است.

هافبک شیلیایی در بهترین باشگاه‌های جهان از جمله یوونتوس، بایرن، بارسا و اینتر بازی کرده است. با این حال، او در پاسخ به سوالی درباره تیمی که دوست داشت در آن بازی کند، اظهارنظری غافلگیرکننده‌ داشت: «این تیم می‌توانست رئال مادرید باشد.» ویدال در تابستان 2015 و پس از جدایی از یوونتوس، نزدیک بود با رئال قرارداد امضا کند.

ویدال از زمان حضورش در بایرن مونیخ، به ویژه پس از حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در سال 2017، چندین جنجال با رئال مادرید داشت. او در اعتراض به داوری بعد از حذف بایرن گفته بود: «این دزدی نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اتفاق بیفتد.»

بعدها ویدال با بارسلونا قرارداد بست و رقابت حداکثری را با رئال مادرید تجربه کرد. این بازیکن شیلیایی دقیقاً در اولین کلاسیکو خود گل پنجم تیمش را به ثمر رساند: 5-1 در نوکمپ. 

بارسا به نوبه خود سخت ترین تیمی است که او با آن روبرو شده است: «سخت‌ترین تیم بارسلونا در سال 2015 بود. آنها ما را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند.»

این بازیکن شیلیایی همچنین به پرسش‌هایی دیگر درباره فوتبالیست‌ها پاسخ داد. او لئو مسی را بااستعدادترین بازیکنی که کنارش بازی کرده و فرانک ریبری را بامزه‌ترین بازیکن می‌داند.

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد