Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مهمترین دیدار هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا، ۲ تیم مدعی لاتزیو و اینتر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند و در نهایت عقاب‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود را شکست دهند.

در این مسابقه ابتدا نراتزوری با گل دقیقه ۴۴ اشلی یانگ از میزبان پیش افتاد، اما شاگردان اینزاگی در نیمه دوم با گل‌های ایموبیله در دقیقه ۵۰ (از روی نقطه پنالتی) و میلینکوویچ ساویچ در دقیقه ۶۹ نتیجه را برگرداندند و فاتح این دیدار بسیار حساس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه بیانکوچلستی ۵۶ امتیازی شد و جای شاگردان کونته را که ۵۴ امتیازی باقی ماندند در رتبه دوم گرفت. یوونتوس با ۵۷ امتیاز صدرنشین سری آ است.

بیشتر بخوانید: پیروزی یوونتوس در شب بازگشت کاپیتان و غیبت رونالدو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم

دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت‌نفت با پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و صنعت‌نفت عصر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۹ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی سه بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه هشت، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۶۶ و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۱ (از روی نقطه پنالتی) گل‌های پرسپولیس را به‌ثمر رساندند.

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت کد خبر 745868

دیگر خبرها

  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم