Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد هواپیما‌های تجاری این رژیم شروع به پرواز بر فراز سودان کرده اند.

نتانیاهو باز شدن این دالان هوایی تازه را نتیجه دیدار مهم این ماه خود با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودان پنجم ماه فوریه اعلام کرد موافقت اولیه خود را با پرواز هواپیما‌های اسرائیلی بر فراز خاک آن کشور ابراز کرده است.

دیدار البرهان با نتانیاهو باعث اعتراضات گسترده در سودان شده است. الصادق المهدی، رئیس حزب الامه سودان با محکوم کردن این دیدار، خاطر نشان کرد: دوستی با رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با تل آویو منافع کشور سودان را تامین نخواهد کرد و کمکی به خارطوم نمی‌کند.

این مقام سودانی تاکید کرد: کسانی که گمان می‌کنند رابطه با اسراییل به نفع ماست خیالاتی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند