Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاتزیو حالا در 19 بازی متوالی سری آ شکست نخورده است. 

طرفداری - دیدار دو تیم لاتزیو و اینتر از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی 2-1 عقاب های پایتخت ایتالیا به پایان رسید و آنها فعلا پس از یوونتوس با یک امتیاز اختلاف، در رده دوم هستند. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

طبیعتا می دانستم لاتزاری و کوریا دو گزینه خیلی خوب برای ما هستند تا در نیمه دوم به تیم اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مقابل تیمی قوی که در 24 بازی این فصل، تنها یک شکست داشت، خیلی خوب بازی کردیم. ما ریتم بالای خود را حفظ کردیم. بازی فوق العاده ای انجام دادیم. در نیمه اول فقط چند ضدحمله اجتناب ناپذیر به اینتر دادیم و متقاعد شدم که پیروز می شویم. بین دو نیمه به بچه ها گفتم اگر همینطور بازی خود را ادامه دهیم و در توپ های آخر دقت بیشتری داشته باشیم، کامبک می زنیم و پیروز می شویم. 

نداشتن استرس، کمک زیادی به تیم می کند اما امروز صبح بچه ها در تمرینات کمی نگران بودند و به آنها گفتم نگران نباشند زیرا باید فقط کاری را که در تمرینات انجام می دهیم، در بازی اجرا کنند و بدین ترتیب بازی خوبی خواهیم داشت. 

این لاتزیو با کسب افتخار بیگانه نیست زیرا فصل گذشته نیز کوپا ایتالیا را کسب کرد و همچنین در دسامبر با پیروزی مقابل یوونتوس، فاتح سوپرجام ایتالیا شد:

طی 4 سال اخیر، ما پیشرفتی مستمر و باثبات داشته ایم. ما حالا در بالای جدول هستیم اما باید بدانیم هر هفته سری آ پر از خطرات پنهان است. 

اینتر توسط اشلی یانگ به گل رسید و به نظر می رسید لائوتارو و لوکاکو به خوبی مهار شده بودند:

لائوتارو و لوکاکو برای همه مشکل ساز شده اند. ما برای مهار آنها، یارگیری پیشگیرانه را انتخاب کردیم و لوکاس لیوا را در جایی گذاشتیم تا برای خط دفاع مثل سپر عمل کند. لوئیز فلیپه و آچربی خیلی خوب کار کردند و با فشار خوب به مهاجمان اینتر، باعث شدند آنها کمترین تاثیر را در بازی داشته باشند. 

گفته می شد کوریا از ابتدا به میدان می رود اما کایسدو کنار ایموبیله بود:

من تمرینات را به دقت نگاه می کنم. کوریا در حال بازگشت است. او مشکل عضلانی داشت. دیروز در این مورد شک داشتم و کوریا را آزمایش کردم اما امروز صبح فهمیدم کایسدو بازی خوبی خواهد داشت. قبل از مصدومیت، کوریا مهارنشدنی بود. اگر در طول این هفته به من ثابت کند که صد در صد آماده است، قطعا در بازی بعدی از ابتدا به میدان می رود. 

میلینکوویچ ساویچ به وضوح بهترین بازیکن زمین بود و این تنها به خاطر گلزنی اش نبود:

انتظارات از سرگی بسیار بالاست. من از او می خواهم علاوه بر کیفیت، تلاش و دوندگی بالا هم داشته باشد. او باید برای تیم به سختی تلاش کند و باید راستش را بگویم، هرگز از این مساله ناراضی نیست. او برای ما بازیکنی بسیار مهم است و در حمله و دفاع کارهای زیادی برای ما انجام می دهد. 

ما کاپیتانمان، لولیچ را در اختیار نداشتیم اما جانی و ماروشیچ به طوری تحسین برانگیز جای او را پر کردند. قبل از صحبت در مورد نفرات تیم، باید در مورد گروه فوق العاده ای که داریم، صحبت کنم. حتی با وجود مصدومیت و محرومیت ها، ما همیشه توانسته ایم بازی قوی، متعادل و سازمان یافته ای به نمایش بگذاریم. هویت ما تحت هر شرایطی تغییر نکرد. 

ما چهار سال در کنار هم بوده ایم و رابطه فوق العاده ای با هم داریم. فصل گذشته مردم گفتند: "اوه! لاتزیو هشتم شد!" اما به آنها گفتم ما کوپا ایتالیا را گرفتیم و در ماه های پایانی تمرکز خود را روی آن جام گذاشتیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو و لوکاکو فوق العاده ای پیروز می شویم خیلی خوب برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد

پیولی گفت اینتر طی 3-4 سال اخیر قوی ترین ترکیب لیگ را داشته و وقتی چنین فاصله ای با بقیه تیم ها دارد، یعنی بسیار قدرتمند است. 

میلانی ها می دانستند اگر در دربی شکست بخورند، قهرمانی اینتر در همین بازی قطعی می شود اما برای ششمین بار متوالی در دربی مقابل رقیب سنتی خود شکست خوردند. 

استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

من تلاش کردم روحیه بچه ها را بالا ببرم زیرا واضحا با تمام مسائلی که پشت آن بود، شکست دردناکی بود. تمام تلاشم را کردم تا به بازیکنانم قوت قلب بدهم زیرا لازم است فصل را به خوبی تمام کنیم. یک بازی مهم دیگر در روز شنبه داریم. متاسفانه ما بار دیگر در دربی حتی نتوانستیم به یک تساوی برسیم. 

تئو هرناندز و کالابریا در بین میلانی ها از بازی اخراج شدند و در بازی بعدی مقابل یوونتوس حضور ندارند. پیولی امشب قمار کرد و لیائو را در پست 9 کاذب قرار داد و از پولیشیچ و یونس موسی در دو سمت بهره برد. همچنین آنها بیشتر بازی را سه دفاعه کار کردند:

اولویت این بود که براربری 2 مقابل 2 را از بین ببریم و فضایی برای ضدحملات درست کنیم. ما عقب افتادیم. فکر می کنم اینتر فقط روی آن کرنر و ضدحمله به ما آسیب زد اما وقتی بازی را دنبال می کنید، باید خطر را بپذیرید. با رافا موقعیت خوبی داشتیم اما می خواستیم عقب تر دفاع کنیم تا از آنچه که روی گل تورام پیش آمد، دوری کنیم. تیم با اراده و انگیزه جنگید. کمی شانس لازم داشتیم تا به تساوی برسیم زیرا ما موقعیت ها را خلق کردیم. 

اینتر 17 امتیاز از میلان بیشتر کسب کرده است. آیا تفاوت ترکیب دو تیم انقدر زیاد است؟

اینتر فصلی استثنایی را سپری کرد. آنها فقط در یک بازی شکست خوردند اما طی 3 یا 4 سال اخیر هیچ کس شکی ندارد که آنها قوی ترین ترکیب لیگ را داشته اند. در مورد خودمان، ما امتیازات مهمی را در بازی های حساس از دست دادیم و ثبات لازم را نداشتیم. وقتی فاصله اینتر با تیم های دنبال کننده انقدر زیاد است، یعنی آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند و همه ما باید یک سطح بالاتر برویم. 

میلان در این فصل نه تنها فاصله زیادی با اسکودتو داشت، بلکه از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم حذف شد. پیولی در این مورد گفت:

ما بعد از 7 پیروزی متوالی به دیدار لیگ اروپا مقابل رم رسیدیم و بازی آنطوری که می خواستیم و انتظار داشتیم نبود. همه تیم در فرم عالی بودند و احساس اطمینان داشتیم اما در 2 بازی رفت و برگشت پایین تر از استاندارد خودمان بودیم. بعد هم دربی از راه رسید. فکر می کنم این متعادل ترین دربی بین دربی های اخیر بود. ما بدشانس بودیم. 

از پیولی سوال شد آیا این پایان یک عصر است؟ مخصوصا که شایعات زیادی در مورد جدایی او از میلان در پایان فصل به گوش می رسد:

نمی دانم. اینزاگی 14 ماه پیش بر اساس رسانه ها به نظر به مشکل برخورده بود و نگاه کنید بعد از آن چه دستاوردی داشته است. من اینجا خوشحالم. خوب کار می کنم و فکر می کنم تیم برای پیشرفت جا دارد. در پایان فصل خواهیم دید همه ما کجا هستیم و در مورد آن صحبت می کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند