Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:25:17 GMT

برگزاری بزرگترین همایش انقلابیون قم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۶۸۶

برگزاری بزرگترین همایش انقلابیون قم

دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم از برگزاری بزرگترین همایش حامیان نیروهای انقلاب در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمید اورعی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کرده اند و شورای هماهنگی اصولگرایان قم نیز همه تلاش خود را بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بکار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن دعوت از مردم شریف استان قم مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفند ماه افزود: شورای هماهنگی اصولگرایان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده است تا با معرفی نیروهای ارزشی و انقلابی به کارآمدی مجلس در راستای رفع مشکلات کشور و مردم نقش بسزایی ایفا کند.
دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان قم با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف در استان قم تصریح کرد: این شورا در راستای شفاف سازی افکار عمومی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با برنامه‌ها و سوابق کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم اقدام به برگزاری همایش‌های متعدد با حضور اقشار مختلف از قبیل روحانیت معظم، ایثارگران، پزشکان، کارگران و شهروندان در مناطق مختلف قم کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است.
وی با اشاره به برگزاری بزرگترین همایش اصولگرایان استان قم در روز دوشنبه 28 بهمن ماه اظهار کرد: این همایش با هدف حضور شهروندان با محوریت جوانان و جامعه ورزشکاران در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.
اورعی ادامه داد: در این همایش که از ساعت 19 برگزار خواهد شد احمد امیرابادی فراهانی، مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی به سخنرانی خواهند پرداخت.
بزرگترین همایش انتخاباتی قم دوشنبه 28 بهمن ماه از ساعت 19 در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2258

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قم شهید انقلاب اسلامی برگزاری بزرگترین همایش برگزار خواهد شد شهید حیدریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است