Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته معتقد است اریکسن نمی تواند به تنهایی همه چیز را تغییر دهد و باید به بازیکنان جدید وقت داد تا با تیم هماهنگ شوند.

طرفداری - دیدار دو تیم لاتزیو و اینتر از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی 2-1 عقاب های پایتخت ایتالیا به پایان رسید و اینتر فعلا با سه امتیاز اختلاف نسبت به صدر، در رده سوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت:

فکر می کنم ما نمایش خوبی داشتیم. نتیجه بازی و نحوه دریافت گل ها را دوست نداشتم زیرا آن دو گل را به لاتزیو هدیه دادیم. بی نقص نبودیم اما به طور اجتناب ناپذیر، در چنین بازی های بزرگی جزئیات تعیین کننده هستند و حاشیه اشتباهات کاهش پیدا می کند. این بخشی از پروسه پیشرفت است. کمی ساده لوحانه بازی کردیم و این بچه ها باید سعی کنند در این شرایط آرامش بیشتری داشته باشند. 

روی دو گل لاتزیو خیلی نرم رفتار کردیم. در این فصل موقعیت های دیگری هم بوده که جلو افتاده ایم و امتیازات را از دست داده ایم. برای مثال مقابل بارسلونا و دورتموند همین اتفاق افتاد؛ بازی هایی که در دست خودمان بود و با شکست به پایان رسید. همانطور که گفتم، این بخشی از پروسه پیشرفت است و باید آن را تجربه کنیم تا در هر شرایطی بتوانیم راه درستی برویم. دقیقا پس از آغاز نیمه دوم، به نظر می رسید ترسیده ایم. باید در این زمینه پیشرفت کنیم. 

بچه ها به سختی کار کردند و از بابت از آنها ممنونم. ما سعی می کنیم تیم های صدرنشین را عصبانی کنیم و این یک بازی رو در رو با لاتزیو بود و باید افتخار کنیم که در ابتدا جلو افتادیم. در همین حین اگر می خواهیم در صدر جدول برای سایرین مشکل ساز باشیم، باید پیشرفت کنیم. 

این دومین شکست اینتر در این فصل بود اما آنها با 3 امتیاز اختلاف نسبت به صدر، در رده سوم هستند:

فکر می کردم بازی بسیار متعادلی باشد و هیچ کدام از دو تیم به بازی تسلط نداشته باشد. هر دو تیم تاکتیک های ارزشمند و باهویتی دارند. آنها تلاش کردند پیروز شوند و بازی خودشان را انجام دهند. بازی توسط دو گلی تصمیم گیری شد که از نظر من می شد از آنها دوری کرد. 

روی گل تساوی لاتزیو، به نظر می رسید مشکلی بین ارتباط بین پادلی با مدافعان وجود داشت:

نمی خواهم وارد جزئیات شوم اما باید در چنین شرایط آرام تر و مطمئن تر باشیم. گاهی خیلی آشفته می شویم اما باید خونسرد باشیم. در طول هفته باید کار کنیم و درس بگیریم. باید در زمینه شخصیت پیشرفت کنیم زیرا ما در حال پیروزی در یک بازی رو در رو بودیم اما در نیمه دوم روی ارسال پاس ها خیلی ترسو بودیم. نمی دانم چرا به نظر می رسید ترسیده بودیم اما وقتی 2-1 عقب افتادیم، دوباره با توپ خوب کار کردیم و به آنها حمله کردیم. 

شاید تلاش می کردیم نتیجه را حفظ کنیم اما من معتقدم حمله، بهترین راه برای دفاع کردن است. این چیزها موانعی برای پیشرفت است. خیلی از این بچه ها به این سبک بازی عادت نداشته اند اما من دوست دارم از عقب زمین بازیسازی کنیم. 

آیا می توان از اریکسن به عنوان ترکوارتیستا، پشت مهاجمان استفاده کرد؟

من معتقدم در هر شرایطی شما باید تعادل بین حرکات دفاعی و هجومی را پیدا کنید. نمی توانیم فکر کنیم یک بازیکن می تواند سرنوشت ترکیب را عوض کند؛ مخصوصا که ما تا اینجای فصل بدون اریکسن بازی کرده ایم. باید آرامش خود را حفظ کنیم و اجازه دهیم بازیکنان جدید با تیم وفق پیدا کنند. به کارمان ادامه دهیم و به این فکر نکنیم که این یا آن بازیکن می تواند همه چیز را تغییر دهد. 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نظر می رسید پیشرفت کنیم بودیم اما نیمه دوم یک بازی بچه ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر درباره مصدومیتش، اظهار داشت: خدا را شکر فکر نکنم چیز خاصی باشد. باید بروم بررسی شود، ولی حسی داشتم که خدای نا کرده مصدومیتم تشدید شود. امشب یا فردا یک MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب‌دیدگی مشخص شود. فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: همیشه بازی در آبادان و مقابل تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیمی خوبی  هستند، ولی ما همه جوره محکوم به برد بودیم و الحمدالله شرایط خوبی داشتیم. امیدوارم ادامه‌دار باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و الان باید به بازی مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم. بعد از آن ان‌شاءالله دوباره به لیگ برمی‌گردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • اعتراض شدید دقیقی به قضاوت وحید کاظمی
  • هاشمی‌نسب: خدا دوستمان داشت که خطر رد شد!
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • فراز امامعلی: در نیمه دوم بهتر از استقلال بودیم / فیلم
  • دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم