Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@05:13:57 GMT

رضایی: پرسپولیس ترسناک‌ترین تیم گروه سوم است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۷۴۴

صراط:

شیث رضایی با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس برابر الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الشارجه تیم خوبی است اما فکر نمی‌کنم که آنها توانایی این را داشته باشند که بتوانند برای پرسپولیس مشکل‌ساز شوند.

به گزارش ایرنا وی با بیان اینکه نام پرسپولیس به تن رقبا ترس می‌اندازد، افزود: وقتی تیمی می‌بیند که با صدر نشین فعلی لیگ ایران، قهرمان سه فصل اخیر فوتبال ایران و نایب قهرمان آسیا بازی دارد، به طور طبیعی با ترس مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور حتم  می‌توانیم برابر این تیم دست پر از امارات بازگردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شکست ۲ بر صفر سرخپوشان در بازی قبل برابر الدحیل قطر اضافه کرد: در آن دیدار پرسپولیس در دقایق ابتدایی گل خورد و آن گل‌ها تیم را بر هم ریخت اما در نیمه دوم تیم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و تنها در گلزنی ناکام ماند. اما در مجموع از نظر فنی پرسپولیس مقابل الدحیل عملکرد بدی نداشت.

وی در رابطه با شانس صعود پرسپولیس از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: با یک شکست هیچ چیز تمام نشده است. تازه یک بازی از لیگ قهرمانان گذشته و اتفاقی رخ نداده است. به طور حتم در بازی‌های بعدی این شکست جبران می‌شود و با توجه به شناختی که از کادر فنی داریم جای نگرانی چندانی وجود ندارد. نه تنها برای صعود بلکه برای قهرمانی هم مدعی هستیم.

رضایی در مورد انتقاداتی که در مورد چینش بازیکنان پرسپولیس و سبک بازی این تیم مطرح می‌شود، اضافه کرد: کادر فنی به طور حتم بهترین تصمیمات را می‌گیرد. هیچ کس برای شکست برنامه‌ریزی نمی‌کند. همه از دور شرایط را می‌بینند اما کادر فنی ساعت‌ها با این نفرات در حال کار هستند. بهتر است از برخی اظهار نظرها دوری شود.

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در مورد اینکه شجاع خلیل‌زاده در زمین عصبی است، گفت: شجاع بازیکن بسیار متعصب، جنگنده و پرنده پرسپولیس است اما اگر او نتواند اعصاب خود را کنترل کند ممکن است پرسپولیس ضربه بخورد و این موضوع باعث ناراحتی میلیون‌ها هوادار می‌شود. او بازیکن با کیفیتی است و در این سال‌ها کیفیت خود را ثابت کرده است. بهتر است کمی بیشتر روی خود کار کند و  کادر فنی با او صحبت کند تا مشکلی برای این بازیکن در زمین به وجود نیاید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شیث رضایی پرسپولیس سرخپوشان تهرانی صراط طور حتم کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای حفظ صدرنشینی خود به دنبال کسب نتیجه در جدال با شمس آذر است اما شاگردان جاه طلب سعید دقیقی نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های مدعی نمایش درخشانی به جا خواهند گذاشت و با امیدواری بالایی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

محمدرضا رضایی مدافع بلندقامت شمس آذر درباره شرایط تیمش پیش از این بازی می‌گوید: مقابل صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال البته در هر شرایطی تیمی قابل احترام است و مطمئنا اکنون با توجه به صدرنشینی و بازی در استادیوم آزادی کار ما سخت‌تر نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: با این حال همانطور که خاطرتان هست در بازی رفت نیز ما نمایش بهتری داشتیم و جزو معدود تیم‌هایی هستیم که علیرغم سد دفاعی این تیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. اکنون در جایی از فصل قرار داریم که باید به بهترین شکل ممکن ماموریت خودمان را به پایان برسانیم. هفت هفته باقی مانده و باید نشان دهیم که شایسته تحسینی که از تیم ما می‌شود هستیم.

مدافع جوان شمس آذر با اشاره به توانایی تیمش گفت: اگر بگوییم کامل‌ترین و یکدل‌ترین تیم لیگ هستیم قطعا دروغ نیست. تیمی که از راس بالای آن با حضور مالک، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تا کادرفنی و بازیکنان و دیگر اعضای تیم و خصوصا هواداران همه در کنار یکدیگر برای یک هدف بزرگ می‌جنگیم. بازیکنان خوبی داریم که همگی در کنار هم برای هدف بزرگ‌مان می‌جنگیم. در بازی با استقلال نیز همین مسیر را دنبال خواهیم کرد. هر کدام از ما با انگیزه و توان بالاتری ضمن حمایت از هم، برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برابر تیم خوب استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

رضایی درباره عملکرد موفق این روزهای بلانکو در خط حمله استقلال اینطور واکنش نشان داد: استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. بازیکنان فوق العاده‌ای دارند که باعث این صدرنشینی شده است. آنها فقط بلانکو را در اختیار ندارند و ستاره‌های دیگری هم در این تیم حضور دارند که هر گونه غفلتی از سوی ما می‌تواند کار را سخت کند. قطعا کادرفنی برنامه ویژه‌ای برای این بازی ترتیب داده و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت و هر کدام از ما با احساس مسوولیت بالا به دنبال انجام وظایف خود در راستای موفقیت تیم خواهیم بود.

مدافع جوان شمس آذر در پایان با دعوت از هواداران تیمش گفت: مسلما در این بازی هواداران تیم ما کنارمان خواهند بود. آنها حامی بزرگی برای ما هستند و از آنها می‌خواهیم چند برابر همیشه حمایت کرده و انگیزه بیشتری به ما برای جنگیدن و کسب نتیجه بدهند.

دیگر خبرها

  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد