Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@20:53:41 GMT

آلابا در راه آرسنال؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۷۷۶

آلابا در راه آرسنال؟

خبرگزاری میزان- مدافع - هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ شایعات جدایی‌اش را رد نکرد. تاریخ انتشار: 03:35 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۹۳۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، داوید آلابا، مدافع - هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ شایعات پیوستنش به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس را رد نکرد.

این بازیکن ۲۷ ساله که از کودکی هوادار آرسنال بوده در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد که می‌تواند فوتبالش در تیمی غیر از بایرن و شاید در یک تیم انگلیسی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش اتریشی در پایان فصل ۲۱ - ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد و در صورتی که تمایلی به تمدید قرارداد نداشته باشد، در تابستان آینده بایرن مونیخ مجبور به فروش این بازیکن می‌شود.

بیشتر بخوانید: بایرن مونیخ در اندیشه خرید ستاره لیورپول

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ آرسنال بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

موسیالا که برای تیم‌های پایه سه‌شیرها به میدان رفته بود، فرصت بازگشت به انگلیس را خواهد داشت. 

طرفداری | با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی اهداف نقل و انتقالاتی تابستان 2024 را مشخص می‌کند. 

به گزارش گاردین؛ پپ گواردیولا برای منچسترسیتیِ فصل آینده به دنبال گزینه‌های تهاجمی بیشتری است. او جمال موسیالا را به عنوان هدف اصلی خودش انتخاب کرده و سران باشگاه انگلیسی نیز قصد دارند تلاش بزرگی را برای این انتقال رقم بزنند. بایرن مونیخ به دنبال فروش هافبک آلمانی‌اش نیست و برای بازیکنی که دو سال دیگر قرارداد دارد، رقم بسیار بالایی درخواست خواهد کرد. موسیالا پس از جدایی از چلسی در مونیخ پیشرفت کرده است و در پست‌های مختلف خط حمله و هافبک می‌تواند به میدان برود. در حالی که باواریایی‌ها قصد دارند موسیالا را با جاه‌طلبی برای ادامه همکاری متقاعد کنند، لوکاس پاکتا و ابرچی ازه دیگر اهداف سیتیزن‌ها به شمار می‌روند. گواردیولا که فقدان ریاض محرز و ایلکای گوندوعان را احساس می‌کند، به خوبی از مشکلات خط حمله تیمش آگاه است. 

گفتنی است در قرارداد انتقال جمال موسیالا توسط چلسی بند سود حاصل از فروش گنجانده شده است. اگر بایرن مونیخ تصمیم به فروش موسیالا بگیرد، انتقالی که حداقل 80 میلیون پوند ارزش خواهد داشت، 20% از مبلغ انتقال به حساب‌های مالی استمفوردبریج واریز خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • فیلم| بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • (ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم