Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان بعد از بازی مقابل سلتاویگو در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

طرفداری- تساوی 2-2 رئال مادرید مقابل سلتاویگو در سانتیاگو برنابئو، باعث شد تا رئال مادرید با 53 امتیاز صدرنشین بماند اما اختلاف با بارسلونا به یک امتیاز کاهش یافت.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو در پایان بازی گفت:

وقتی در خانه دو امتیاز از دست می دهید، همیشه ناراحت کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً ضربه سختی بود چون در نیمه دوم فوق العاده تلاش کرده بودیم و پنج دقیقه مانده به پایان بازی گل تساوی را به ثمر رساندند. در دقیقه '6 هم گل خوردیم، و سپس آنها با تمام نفرات در نیمه زمین خودی جمع شدند و در نیمه اول در پیدا کردن فضا به مشکل خوردیم چون خیلی متمرکز به وسط بازی می کردیم. در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و سرعت بیشتری داشتیم.

هنوز صدرنشین هستیم و این خیلی مهم است. ما ناچاراً امتیاز از دست دادیم، فوتبال همین است. می دانیم که همه چیز به جزئیات کوچک بستگی دارد و باید بهتر شویم و تا پایان متمرکز بمانیم چون حتی یک بازی هم می تواند برای ما مشکل ساز شود. صدرنشین هستیم و باید ادامه دهیم، همگی به مبارزه ادامه خواهیم داد چون راه درازی در پیش است.

دو گل خورده:

بازی های سختی در پیش داریم و باید تمرکز خود را حفظ کنیم. گل اول روی یک اشتباه به ثمر رسید. در مورد گل دوم هم همین را می توان گفت، اما باید به پاس فوق العاده دنیس سوارز هم اشاره کرد.

فوتبال همین است. مقابل چند بازیکن بسیار خوب قرار گرفته بودیم و آنها دو گل به ثمر رساندند. همیشه با سیستم 3-3-4 بازی کرده ایم. فکر نمی کنم این سیستم از لحاظ دفاعی ما را ضعیف کند. در نیمه دوم اول خوب نبودیم. این ها جزئیاتی هستند که ممکن است رخ دهند.

هازارد:

از بازگشت او و 70 دقیقه ای که بازی کرد خوشحالم. می دانیم او چه بازیکن خوبی است و چه چیز های می تواند به تیم اضافه کند. بعد از سه ماه دوری، ارائه چنین عملکردی آسان نبود.

بیل:

همه خوب بودند. از عملکردش راضی هستم. هواداران نظر خود را دارند اما او بازی خوبی داشت.

چیز هایی که باید بهتر شوند:

ما از لحاظ جسمانی در فرم بدی نیستیم، اما در خیلی زمینه ها از جمله در زمینه دفاع می توانیم بهتر شویم.

مارسلو:

فکر نمی کنم او نقطه ضعف تیم در کار های دفاعی باشد چون امروز خوب دفاع کرد اما شما همیشه با آمار و ارقام صحبت می کنید. از عملکرد همه بازیکنانم وقتی که به میدان می روند راضی هستم. با تعویض مندی می خواستم نفرات بیشتری در دفاع داشته باشیم، تا فشرده تر شویم، اما مارسلو را تعویض نکردم چون خوب بازی می کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به برتری پرگل رسید.

به گزارش ایسنا، صنعت نفت آبادان امروز (۳۰ فروردین) در خانه پذیرای پرسپولیس بود. این دیدار با حساب ۳ بر صفر به سود شاگردان اوسمار به پایان رسید. دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل کثیر و حسین کنعانی‌زادگان زننده گل های پرسپولیس در این بازی بودند.

پرسپولیس با این برد، ۵۲ امتیازی شد و تا پیش از بازی فردای استقلال و شمس آذر، موقتا در صدر جدول قرار گرفت.

صنعت نفت هم که وضعیت خوبی در جدول ندارد، همچنان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

tags # پرسپولیس ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران