Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل با انتقاد از نشست اخیر آب و هوایی در مادرید، اعلام کرد دولت‌ها باید به منظور مقابله با گرم شدن زمین، اقداماتی قاطع انجام دهند و به دنبال تغییری متحولانه باشند.

گوترش در یک سخنرانی در اسلام آباد، پایتخت پاکستان گفت: «سیاره ما در حال سوختن است، اما شمار زیادی از تصمیم گیرندگان به تلف کردن وقت ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها پاسخ، اقدام قاطع در زمینه آب و هوایی است. رویکرد‌های تدریجی دیگر کافی نیست.»

بیشتر بخوانید: دبیرکل سازمان ملل وارد پاکستان شد

گوترش افزود در کنفرانس بعدی آب و هوایی، COP ۲۶، که قرار است اواخر امسال در گلاسکوی اسکاتلند برگزار شود، دولت‌ها باید تغییر متحولانه را که جهان ما بدان نیاز دارد و مردم خواستار آن هستند با اشتیاق بیشتری ایجاد کنند.

دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد کشور‌های ثروتمند باید این راه را از جمله با پایان دادن به حفظ یارانه‌ها برای سوخت‌های فسیلی، هدایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنتونیو گوترش سازمان ملل تغییرات آب و هوایی دبیرکل سازمان ملل آب و هوایی دولت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواستار تحقیق بین المللی درباره گور‌های جمعی شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار تحقیق بین المللی درباره گور‌های جمعی کشف شده در دو بیمارستان اصلی نوار غزه شد 

 

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • سازمان ملل خواستار تحقیق بین المللی درباره گور‌های جمعی شد
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی