Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@20:28:41 GMT

ترقی: مردم باید با شناخت کامل رای بدهند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۸۷۲

 حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به لیست‌های متعدد جریان اصول‌گرایی گفت: طبیعتا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آنچه که اصول کار مردم است بررسی دقیق ، تحقیق و شناخت نامزدهاست تا بر این اساس به آنها رای دهند.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: اگر مردم فردی را هم نشناختند می‌توانند به یک گروه و افرادی اعتماد کنند تا آنها براساس شناخت این افراد را مورد حمایت قرار دهند؛ بنابراین مردم تا جایی که می‌توانند باید افراد را بشناسند و بر اساس شناخت رای دهند و اگر هم نشناختند اعتماد به افرادی که لیست دادند می‌تواند تکلیف را از آنها ساقط کند، زیرا به استناد اعتماد به افراد آن لیست انتخاب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترقی با اشاره به حضور افراد ناشناس در لیست شورای ائتلاف، افزود: یقینا بسیاری از افراد توانمند و واجد شرایط در جامعه فرصت مطرح شدن در افکار عمومی و رسانه ها را نداشتند تا بتوانند خود را عرضه کنند، اما در بررسی های کارشناسی نشان دادند که از چه توانمندی هایی برخوردارهستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد:  این افراد در فرآیند انتخاب شدن در مصاحبه های چالشی و متعددی حضور داشتند  و کارشناسان مختلف و متخصص در رشته های مختلف با اینها چالش داشته و سوال ها و پرسش های متعددی را مطرح کردند و پاسخ گرفتند و بعد از یک آزمون جدی، دقیق و متقن توانستند به این لیست سی نفره راه پیدا کنند.

فعال اصولگرا با اشاره به انتقادات سید محمد حسینی در انتخاب افراد این لیست، گفت: البته ممکن است که برخی مسائل وجود داشته باشد و ادعای ایشان هم ممکن است بخاطر حضور دقیقشان در این قضایا باشد، اما به طور کلی این فرایند سالم و خوبی بوده است و اگر اعمال نفوذی هم صورت گرفته من اطلاعی درباره آن ندارم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جریان اصول گرایی ترقی انتخاب ترقی رای اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

 به گزارش روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در حاشیه نشست شورای اداری استان که به صورت ویدیو کنفرانس به ریاست رئیس جمهور و معاونین وی و با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر تقویت اعتماد و امید در بین مردم تاکید کرد و افزود: عملکرد مدیران و مسئولان استان باید به گونه‌ای باشد که اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کند.

 وی افزود: تلاش‌های مسئولان و مدیران استانی در موضوعات مهم اخیر؛ انتخابات و مدیریت سیل جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم تکلیف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها و سازمان‌ها را مشخص می‌کند که به چه شکل باید هم در بحث جهش تولید و هم در راستای افزایش مشارکت عمل کنند.

معاون استاندار افزود: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: اعتماد و رضایت عمومی در استان سیستان و بلوچستان بالاست، انشالله در سال جدید بتوانیم آنطور که شایسته مردم است خدمتگزار آنها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • چرا مردم در کشورهای اسکاندیناوی شادترند؟