Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@07:38:26 GMT

پیدایش مجمع روحانیون مبارز و جامعه مدرسین

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۹۸۱

‍‍‍‍‍‍

برای مشاهده ویدئو، لطفا جاوااسکریپت را فعال کنید و از مرورگرهای بروز استفاده نمائید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سرداران ایرانی، این اقدام را تاریخی و موجب رعب و وحشت گسترده استکبار جهانی دانستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سرداران ایرانی، این اقدام را تاریخی و موجب رعب و وحشت گسترده استکبارجهانی و دیگر جیره خوارانش دانسته و به خادمان محرومان و ستمدیدگان جهان خداقوت گفتند.

در بیانیه مزبور آمده است.

«وَ قالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنا فَأَوْحى‌ إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ» ولى کفرپیشگان به پیامبرانشان گفتند: مسلماً ما شما را از سرزمین خود بیرون خواهیم کرد، مگر اینکه هم‌کیش ما شوید. پس پروردگارشان به آنان وحى کرد: ما قطعاً ستمکاران را نابود مى‌کنیم.

بمباران اماکن نظامی صهیونیست‌ها و پرتاب بیش از 300 موشک به خاک این رژیم سفاک توسط دلاورمردان و شیرمردان سپاهی سیل محکمی در راستای مطالبه به حق ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم کودک‌کش به اماکن دیپلماتیک کشورمان را بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود که اگر صهیونیست‌ها غلط اضافی کرده و بار دیگر اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند، پاسخی شدیدتر و غیرقابل جبران‌پذیر توسط نیروهای نظامی و جان بر کف ما داده خواهد شد.

همان طوری که رهبر انقلاب اسلامی فرموده بودند که پاسخ پشیمان کننده‌ای خواهیم داد، به حول قوه الهی شب گذشته ما شاهد این پاسخ بودیم که قلوب تمامی مسلمانان جهان بالاخص خانواده شهدای معظم و ملت ایران را خشنود کرد و یک بار دیگر قدرت نظامی و دفاعی کشور عزیزمان را به مستکبران جهانی ثابت کرد.

در پایان ما جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی ضمن تبریک این پیروزی عزت‌آفرین  ‍به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده محترم حادثه تروریستی در دمشق و ملت شریف ایران، ضمن آرزوی موفقیت بیشتر و خدا قوت به سپاهیان عزیز و حافظان امنیت این اطمینان را می دهیم که اهل سنت کشور به ویژه خراسان شمالی همیشه گوش به فرمان اولی الامر مسلمین بوده و خواهند ماند و برای صیانت از کشور تا پای جان ایستاده‌اند.

من الله توفیق 

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • بمباران اماکن نظامی صهیونیست‌ها سیلی محکمی بود
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • بیانیه جامعه مدرسین درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی
  • قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟