Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران گفت: وظیفه ما همکاری با بخش خصوصی است و امیدوارم که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این بخش باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مراسم افتتاحیه باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید،با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، دکتر هنرمند دبیرکل فدراسیون، غلامزاده نایب رئیس فدراسیون، سلیمی رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل،  کاظمی رئیس حراست اداره کل،  منوچهر زندی پیشکسوت ورزش و رسانه و پیام نظر رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر زرنگار در این مراسم گفت:  روزی که بحث راه اندازی مجموعه بولینگ و بیلیارد آناهید مطرح شد، خوشبختانه مصادف با زمانی بود که از سوی آقای گل محمدی ابلاغ شده بود که همه تنگناها در راه صدور مجوز باشگاه های خصوصی برداشته شود و در کمتر از یک ماه مجوز آنان صادر گردد.

وی ادامه داد: برای تاسیس و راه اندازی مجموعه بولینگ و بیلیارد آناهید، اعزام کارشناس صورت گرفت و با توجه به اینکه مشکل حقوقی وجود نداشت، در کوتاهترین زمان، جواز مجموعه آناهید را صادر کردیم.

به گفته زرنگار، حوزه شمال شرق ۶۰۰ باشگاه خصوصی دارد که بسیار فعال هستند. ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در این منطقه فعالیت دارند و از این حیث شمال شرق سرآمد مناطق دیگر است. ضمن آنکه در مناطق ۴، ۷، ۸ و ۱۳ به دلیل تراکم جمعیت، استعداد های ورزشی خوبی داریم که از سطح بالایی در تهران برخوردار هستند.

وی گفت: از رحیمی به خاطر تاسیس باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این دسته از عزیزان و بخش خصوصی در حوزه شمال شرق تهران باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی خدمتگزار بخش خصوصی اداره کل شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، موریس موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال بامداد امروز وارد تهران شد تا در روزهای باقی مانده تا برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها تمرینات تیم ملی با هدایت او پیگیری شود.

پائز پس از ورود به تهران در مورد وضعیت تیم ملی والیبال ایران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

کد خبر 6087310 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک