Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، ساکنان یکی از بخش های استان دیر الزور سوریه در اعتراض به حضور نظامیان آمریکایی و هم چنین نیروهای کرد موسوم به نیروهای «قسد» در این منطقه تظاهرات برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، مردم شهرک «السفیره» در استان دیر الزور سوریه روز یکشنبه با برپایی تظاهرات خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از خاک سوریه را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی اعلام کردند که معترضان جاده اصلی دیر الزور-الرقه را از سمت منطقه الجزیره با آتش زدن لاستیک ‌های خودرو مسدود کرده بودند.

لازم به ذکر است که به تازگی نزدیک به ۱۴۰ تریلی حامل تجهیزات نظامی و تدارکات از گذرگاه مرزی سیملکا در شمال عراق وارد سوریه شد و بار خود را در دیرالزور تسلیم نیروهای آمریکایی کرد.

خبرگزاری آناتولی هم گزارش داده است که با تقویت حضور ارتش سوریه در دیرالزور عرب‌های محلی از این استان اخیرا به صفوف نیروهای ارتش سوریه برای مبارزه با تروریسم ملحق شده‌اند.

کد خبر 4854662 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سوریه دیرالزور ایالات متحده آمریکا سوریه عراق رژیم صهیونیستی ایران ادلب ترکیه معامله قرن دونالد ترامپ فلسطین ارتش سوریه روسیه ویروس کرونا لیبی دیر الزور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین خواستار تنش زدایی بین اسرائیل و ایران شد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز چهارشنبه گفت که روسیه به طور منظم با مقامات ایرانی و اسرائیلی تماس دارد و از هر دو طرف خواست تا از تنش‌های بیشتر خودداری کنند.

پسکوف در یک نشست خبری گفت: "ما به شدت نگران تشدید تنش‌ها در منطقه هستیم و از همه کشور‌های منطقه می‌خواهیم خویشتنداری کنند. تشدید بیشتر تنش‌ها به نفع هیچ کس نیست. "

این سخنگوی در پاسخ به این سوال که آیا تهران به مسکو در مورد زمان دقیق حمله به اسرائیل اطلاع داده است یا خیر، سخنگو از اظهار نظر خودداری کرد.

پیش از این، وزارت خارجه روسیه همچنین گفته است که تنش‌های منطقه‌ای به دلیل ماهیت حل نشده بحران‌های متعدد در خاورمیانه، به ویژه در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل، تقویت شده است.

در همین حال، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، درخواست اسرائیل برای محکومیت حمله ایران را رد کرد و گفت که تل آویو حملات اوکراین به مناطق روسیه را محکوم نکرده است و به طور منظم از کی‌یف حمایت دیپلماتیک می‌کند.

پس از حمله ایران به اسرائیل، تهران پایان عملیات نظامی خود علیه اسرائیل را اعلام کرد و به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت اقدام تلافی جویانه، واکنش شدیدتری نشان خواهد داد..

گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد که ایالات متحده از اسرائیل خواسته که محتاطانه عمل کند، که هنوز تصمیمی در مورد پاسخ دادن به آن اتخاذ نکرده است. سی ان ان به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش داد که کابینه نتانیاهو به آمریکا گفته است که به دنبال تشدید قابل توجه اوضاع نیست. با این حال، به گفته رویترز، کابینه جنگی اسرائیل طرفدار انتقام‌جویی است، اما بر سر زمان و دامنه آن اختلاف نظر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن
  • کرملین خواستار تنش زدایی بین اسرائیل و ایران شد
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • تحلیلگر آمریکایی: ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد