Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:41:53 GMT

مبارزه انتخاباتی می‌تواند مرزهای اخلاق را در نوردد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۵۱۵۱

مبارزه انتخاباتی می‌تواند مرزهای اخلاق را در نوردد

فرماندار دلگان گفت: تغییر مفهوم رقابت‌ انتخاباتی به مبارزه انتخاباتی، می‎تواند مرزهای اخلاق را در نوردد.

مجتبی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: انتخابات سالم تنها محدود و منحصر به فرآیند اجرایی و قانونی انتخابات و رعایت موارد قانونی نیست بلکه رفتار و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها را نیز دربرمی‌گیرد و چه بسا نامزدها وظیفه مهم‌تری در حاکم ساختن یک فضای سالم و به عبارت والاتر، اخلاقی را در انتخابات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار دلگان افزود: فضای سالم و رقابتی انتخابات می تواند زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر فراهم نماید و موجب می شود مردم با فراغ خاطر، با دیدگاه درست و با عقلانیت نامزد انتخاباتی مورد نظر خود را روانه مجلس کنند تا پیگیر مطالبات و خواسته های آنان در سطح ملی باشد که این رقابت سالم نیازمند فضایی بدور از بداخلاقی، تحقیر، توهین و تخریب است.

وی ادامه داد: در چنین فضایی نامزدهای انتخاباتی به تناسب برنامه هایی که ارائه می دهند و با تشریح سوابق و عملکرد خود پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند تا مردم نیز با شناخت و آگاهی لازم از روی برنامه ها و عملکرد نامزدها سرنوشت چهار ساله شهر خود را رقم بزنند.

شجاعی بیان کرد: در این شهرستان نیز مانند سایر نقاط استان و کشور تبلیغات کاندیدها توسط طرفدارانشان در حال انجام است، امیدواریم با حضور گسترده مردم در انتخابات افراد شایسته‌ و دغدغه‌مند راهی بهارستان شوند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار دلگان مجتبی شجاعی نامزد انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در جلسه هفته سلامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تشکر از مدافعین سلامت و تببین و روشنگری اقدامات انجام شده اظهار کرد: جمعیت به عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی، بهداشتی و اقتصادی مطرح است به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید.

وی افزود: مقوله جمعیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی در هر کشور است که نیل به اهداف مهم ملی و نقش‌آفرینی در مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان امروز بدون توجه به این مؤلفه ممکن نیست.

امام جمعه مشگین شهر بحث بهداشت و دهان را یادآور شد و گفت: از اینکه مدافعان سلامت تلاش برای سلامت مردم می‌کنند مایه مباهات و مجاهدت به معنای واقعی است.

وی به احیای مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت این کمک‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت، نقش ارزشمندی دارند.

حجت الاسلام باوقاربا اشاره به برنامه ریزی سفیران سلامت در خانواده اشاره کرد و افزود: نقش مردم در مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده برای سالم زیستن، مدیریت ناخوشی‌های جزیی، مدیریت بیماری‌های مزمن و حاد روز به روز در حال افزایش است که با اجرای برنامه ملی خود مراقبتی به ویژه خود مراقبتی فردی که تاکید بر جذب سفیران سلامت خانواده است.

کد خبر 6087756

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان