Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب پوش پارس گفت: آبگرفتگی میدان آزادی در جریان بارش های شدید ، از جمله مشکلات سنواتی این محدوده از شهر تهران در زمینه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی است.

اخبار اجتماعی - وی افزود: میدان آزادی در مرز مناطق 2، 5 و 9 شهرداری تهران، در معرض سرریز رواناب های بالادست قرار دارد و رفع آبگرفتگی این نقطه براساس اعلام منابع مختلف پایش و شناسایی نقاط آبگیر شهر تهران، در صدر اولویت های مدیریت شهری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوش پارس با اشاره ویژگی انتقال آبهای سطحی از بزرگراه جناح به میدان آزادی، راهکار اجرایی پروژه را شامل کاهش میزان رواناب ورودی به میدان آزادی از طریق ایجاد کانال انحرافی و عملیات لوله رانی به قطر 1600 میلیمتر و طول 374 متر دانست.

وی یادآور شد: آبهای سطحی این نقطه از شهر تهران پس از جمع آوری در ضلع شرقی میدان آزادی به تونل آیت الله سعیدی هدایت خواهد شد.

به گفته سرپرست شرکت خاکریزآب، زمان بندی در نظرگرفته شده برای اجرای پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی میدان آزادی تا ابتدای شهریورماه سال 99 بوده و تلاش خواهد شد معضل آبگرفتگی این نقطه تا پیش از آغاز فصل سرما برطرف شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارش های شدید بزرگراه شهر تهران شهرداری تهران جمع آوری و هدایت آبهای سطحی میدان آزادی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد، تاکید کرد: این سایت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سایت در شهر سمنان به مساحت دو و نیم هکتار برای ۱۱ هزار واحد مسکونی محسوب می‌شود.

وی افزود: این سایت در قالب طرح قطعات مسکونی که در این سایت با تراکم مصوب به واجدین شرایط به صورت خودساز واگذار می‌شود

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: متقاضیان می‌توانند بعد از واگذاری زمین توسط راه و شهرسازی نسبت به اخذ پروانه از شهرداری و تسهیلات بانکی از بانک مربوطه، ساخت و ساز خود را شروع خواهند کرد.

حمیدی افزود: واگذاری اراضی در این سایت مشابه سایت شهرک روزیه و به صورت خودساز خواهد بود.

به گزارش مهر، امروز استان سمنان میزبان هیأت دولت و رئیس جمهور است.

کد خبر 6081988

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند