Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@20:44:25 GMT

ورود سوبان به کشورهای عربی همسایه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۵۱۹۵

شرکت سوبان برای اولین بار در ایران موفق به تولید دوش های کم مصرف با کاربردهای متعدد شده است. دوش سوبان با کاهش 50 درصدی مصرف آب نسبت به نمونه های مشابه در بازار، در هر دقیقه فقط 6 لیتر آب مصرف می کند و این موضوع سبب می شود همزمان با کاهش مصرف آب، زمان استحمام نیز به حداقل برسد. افزودن یون منفی به آب از دیگر ویژگی های مثبت این دوش است تا کیفیت آب مصرفی به حداکثر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوش با قابلیت های ویژه ای که داشت به سرعت در بازار داخل کشور جای خود را پیدا کرد و مورد توجه بازرگانان خارجی نیز قرار گرفت.

در حال حاضر دوش سوبان به کشورهای عراق و عمان صادر می شود و در برنامه های آتی این شرکت است تا گستره توزیع این دوش به اروپا نیز توسعه یابد.

 

دعوت از سوبان برای مشارکت در طرح اشتغالزایی و کاهش مصرف آب

سوبان به عنوان تولید کننده محصولات با کیفیت کاهنده مصرف در طرح پیاده سازی برنامه های ایجاد اشتغال مولد، تثبیت اشتغال موجود و اجرای سیاست های بازار مشارکت نموده است.

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در طرحی با همکاری وزارتخانه های نیرو و کار و رفاه اجتماعی، در حال پیاده سازی برنامه های ایجاد اشتغال مولد، تثبیت اشتغال موجود و اجرای سیاست های بازار است. یکی از مصادیق موضوع فوق الذکر تولید تجهیزات کاهنده مصرف آب در کشور می باشد. در همین خصوص از شرکت سوبان دعوت به عمل آمد تا به عنوان تولید کننده محصولات با کیفیت کاهنده مصرف در این طرح مشارکت نموده و در گام اول با شناسایی مشترکین پرمصرف خانگی کشور، اقدام به تجهیز آنها به این محصولات نمایند.

احمد برادران مدیرعامل سوبان با استقبال از این برنامه، چنین طرحی را در راستای اهداف و چشم انداز خود برشمرده و اعلام امادگی کرد تا در گام اول تعداد قابل توجهی مشترک را با محصولات خود پوشش دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صادرات اشتغال مولد کاهنده مصرف مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: صادرات فرآورده‌های خام دامی استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

مصطفی زبردست امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در جهت افزایش صادرات فرآورده‌های خام دامی از استان، کارخانجات و صنایع وابسته ملزم به اخذ کد iR جهت حضور محصولات تولیدی در بازارهای منطقه شده‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ درصد رشد صادرات شامل پا و پنجه مرغ به مقدار ۲ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۱۸۵کیلو گرم، پودر آب پنیر۱۷۶ هزار کیلو گرم، شیر خشک ۲۵ هزار کیلو گرم و خوراک ماهیان ۲ میلیون و ۵۳۸ هزارکیلو گرم از استان لرستان به سایر کشورها از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا شامل چین، ویتنام و هنگ کنگ و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس صورت گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به نقش و جایگاه صادرات در حمایت از تولید محصولات داخلی و اشتغال پایدار، این اداره کل در راستای حضور محصولات تولیدی صنایع وابسته به دام استان در بازارهای جهانی و منطقه‌ای نسبت به ملزم کردن کارخانه های وابسته به دام، رعایت استانداردهای بهداشتی کشورهای مقصد را در اولویت کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآن، فرصتی برای آشنایی ملت‌هاست/ فلسطین قطب‌نمای مسلمانان است
  • افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی لرستان
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • کاهش مصرف انرژی‌ در مبدل‌های الکتریکی با استفاده از هوش مصنوعی
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم