Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:45:17 GMT

برف و کولاک مسیرهای ارتباطی زنجان را دربر گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۵۲۰۲

برف و کولاک مسیرهای ارتباطی زنجان را دربر گرفته است

سرهنگ عباس مظفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برف و کولاک حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد در زنجان آغاز شده است و از رانندگان درخواست می شود به علت لغزنده بودن سطح جاده، وقوع کولاک و کاهش دید افقی، به هشدارها و توصیه های زمستانی پلیس راه توجه کامل و دقیق داشته باشند.

وی اظهار داشت: مسیر ارتباطی دندی - تخت سلیمان که پس از یک هفته مسدودی بعدازظهر روز گذشته با تلاش راهداران مسیرگشایی شده بود ساعت یک بامداد امروز /دوشنبه ۲۸ بهمن ماه/ مجدد به علت بارش برف و  وقوع کولاک شدید بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از سوی هواشناسی در خصوص بارش‌ برف، بهتر است رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضرور به مسیرهای ارتباطی کوهستانی و برفگیر زنجان خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر نیز، خودروی خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی ازجمله زنجیر چرخ مجهز کنند.

این جاده ارتباطی از روز دوشنبه هفته گذشته بر اثر بارش سنگین برف بسته شد و هرچند راهداران مستقر در این نقطه از استان به دفعات نسبت به پاکسازی مسیر اقدام کرده‌اند اما وقوع کولاک‌های شدید، دوباره این مسیر را پوشیده از برف کرده است.

کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
یوسفی افزود: همچنین هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

از ابتدای بهمن جاری تاکنون /۲۷ بهمن ماه/ بیش از ۱۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی برون شهری زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا بارش برف زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا بارش برف زنجان پلیس راهور ناجا بارش برف زنجان مسیرهای ارتباطی حوادث رانندگی وقوع کولاک بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام

ه نقل از جولات، مسیرهای رنگی که برای عبور ویلچر اختصاص داده شده است، از منطقه غزه در حومه مکه مکرمه آغاز شده و به صحن‌های شمالی مسجد الحرام می‌رسد. بدین وسیله معلولان دارای ویلچر می‌توانند برای انجام مناسک حج به سهولت و با آرامش وارد مسجد الحرام شوند. این مسیرهای رنگی مجاور مسیر زائران پیاده بیت‌الله الحرام و در کنار طرح توسعه شمالی مسجد الحرام است که با علامت‌های خاصی که بر روی زمین قرار داده شده مشخص شده است تا معلولان دارای ویلچر را به سمت مسجد الحرام هدایت کند. مسیرهای برگشت نیز با خطوط و فلش‌هایی مشخص شده‌اند تا ورود و خروج به مسجد الحرام برای این گروه تسهیل شود. مسیرهای ویژه زائران ویلچری عبارتند از: دو مسیر شمال مسجد الحرام که به صورت رنگی جدا شده است که از پل حجون تا صحن‌های حرم مسجد الحرام ادامه دارد و در کنار مسیر زائران پیاده با علامت‌هایی مشخص شده است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • طولانی ترین مسیرهای ریلی جهان؛ از آمریکا تا روسیه!
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن