Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته مأموران یگان تکاوری ۱۰۵ زاهدان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی هنگام گشت زنی در محور «بم- زاهدان» طی یک عملیات موفق شدند اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق فرآورده‌های نفتی را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی در این عملیات ضمن توقیف سه دستگاه تریلی در بازرسی از آنها ۶۰ هزار لیتر قیر قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: خودروها به پارکینگ منتقل و سه راننده متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

وی عنوان کرد: مبارزه با پدیده قاچاق در اولویت کار پلیس است و نیروی انتظامی در راه مبارزه با این پدیده از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سردار طاهری از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص قاچاق کالا و سوخت را با تماس با شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 4854678

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری قاچاق سوخت زاهدان دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ علی حاجت پور در تشریح این خبر، گفت: مأموران این فرماندهی، از خروج چند فروند شناور حامل سوخت قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از حضور دریابانان در محل، یازده فروند شناور حامل سوخت قاچاق را مشاهده و با اقتدار آنها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: دریابانان، در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف یازده فروند شناور و دستگیری ۱۳ نفر متهم، مقدار یازده هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار با اشاره به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال سوخت‌ها مکشوفه، خاطر نشان کرد: سوخت‌ها کشف شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حاجت پور در خاتمه خاطر نشان کرد: دریابانان با عزم مصمم و اراده پولادین در پاسداری از مرزهای شهرستان و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به احدی نخواهند داد.

کد خبر 6063636

دیگر خبرها

  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد