Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین هم چنان بر ادامه داشتن همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی اصرار دارد.

وی در جریان مصاحبه با خبرنگاران اسرائیلی گفت که همکاری امنیتی با طرف صهیونیستی همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است.

پیش از این مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین بارها رژیم صهیونیستی را به قطع همکاری امنیتی تهدید کرده بودند اما آن را عملی نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابو ردینه گفت که همکاری امنیتی بین سرویس های امنیتی اسرائیلی و فلسطینی همچنان برقرار است اما تا ابد ادامه نخواهد داشت.

وی گفت که تشکیلات خودگردان به شرطی که رژیم صهیونیستی با تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی موافقت کند، حاضر است ظرف مدت ۲ هفته به توافق صلح با این رژیم دست یابد.

کد خبر 4854677 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی عراق ایران ادلب ترکیه معامله قرن دونالد ترامپ ارتش سوریه فلسطین روسیه ویروس کرونا لیبی تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی همکاری امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم

این مقام مسئول که نامش فاش نشده است در گفتگو با «العربی الجدید» افزود: نمی‌توانیم شمار اسیران زنده اسرائیلی را اعلام کنیم ولی تعداد آنها بسیار بیشتر از آماری است که در رسانه‌های اسرائیلی اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: جنبش حماس به تنهایی حدود ۳۰ ژنرال و افسر عالیرتبه اسرائیلی را در اختیار دارد که روز هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) از مقر‌های نظامی و برخی مقر‌های امنیتی حساس به اسارت گرفته شده‌اند.

این عضو ارشد حماس در ادامه گفت: این اسیران در مکان‌هایی با حفاظت شدید و به دور از دسترس نظامیان اشغالگر نگهداری می‌شوند و دسترسی به آنها در هر شرایطی غیر ممکن است. بنیامین نتانیاهو و وزیران کابینه‌اش از ترس واکنش صهیونیست‌ها و برافروخته شدن آتش خشم نظامیان، اطلاعات اسیران خود را اعلام نمی‌کنند.

این مقام برجسته حماس، افزود: تنها راه آزادسازی اسیران اسرائیلی، مذاکرات جدی است که به آتش بس کامل و بازسازی نوار غزه منجر شود. عملیات مجدد رژیم صهیونیستی در شمال و مرکز نوار غزه پس از آنکه این مناطق را پاکسازی شده اعلام کرده بود، نشانه شکست این رژیم است.

این عضو حماس در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر وضعت مقاومت خوب است و در میدان به طور منظم عمل می‌کند، تصریح کرد: همچنین یحیی السنوار رهبر جنبش حماس در نوار غزه و نه در تونل‌ها بلکه در میدان به فرماندهی خود ادامه می‌دهد و ادعا‌های رژیم صهیونیستی درباره حضور وی در مخفیگاه‌های زیر زمینی دروغ و برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در دستیابی به اهداف تجاوز به نوار غزه است.

وی افزود: السنوار به مناطق درگیری سرکشی و با رزمندگان دیدار می‌کند و اوضاع مقاومت در نوار غزه را به اطلاع سران جنبش در داخل و خارج نوار غزه می‌رساند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد
  • یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود
  • فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود