Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:58:34 GMT

برف و کولاک مسیر ارتباطی دندی - تخت سلیمان را بست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۵۲۹۵

برف و کولاک مسیر ارتباطی دندی - تخت سلیمان را بست

جواد یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف سطح آزادراه های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و جاده های ترانزیت این استان را نیز لغزنده کرده است و در حال حاضر بارش برف در این آزادراه ها و جاده های ترانزیت زنجان - میانه و زنجان - خرمدره- ابهر ، زنجان - بیجار، زنجان - طارم و زنجان دندی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، کولاک و بارش برف نیز در جاده زنجان- تهم- چورزق جریان دارد.
معاون راهداری و حمل جاده آی استان زنجان گفت: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجام را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
یوسفی افزود: علاوه بر این هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
وی تاکید کرد: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.
به گفته یوسفی، ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان ‭‭‭‭‭‭۵۲۷‬‬‬‬‬‬ روستا دارد.
این استان پنج هزارو ‭‭‭‭‭‭۸۴۰‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭‭‭‭‭۱۱۳‬‬‬‬‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭‭‭‭‭۳۴۲‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭‭‭‭‭۹۷۴‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه فرعی دارد.

برچسب‌ها راهداری زمستانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی زنجان راهداری زمستانی زنجان استان زنجان کیلومتر راه بارش برف جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او افزود: رانندگان مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان درخواست کرد با همکاران پلیس در مسیر مستقر هستند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن رانندگان از وضعیت نامناسب جاده‌ای در ۷ کیلومتری کرمانشاه + فیلم
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند