Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دیدار تیم های رئال مادرید و سلتاویگو درحالی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شد که گل مساوی تیم میهمان در دقیقه ۸۵ درون دروازه کهکشانی ها جای گرفت.

شاگردان «زین الدین زیدان» که در این فصل از رقابت های لالیگا رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی با بارسلونا مدعی همیشگی این رقابت ها  دارند بامداد دوشنبه درحالیکه از حریف نه چندان مطرح خود پیش بودند با دریافت گل دقایق پایانی بازیکنان حریف  بازی برده  مقابل این تیم را با تساوی عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تونی کروس» در دقیقه ۵۲ و «سرخیو راموس» در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی برای کهکشانی ها در این دیدار گلزنی کردند.

«فیودراسمولف» در دقیقه ۶ و «سانتی مینا» که دردقیقه ۸۳ به عنوان بازیکن جانشین برای سلتاویگو به بازی گرفته شد در دقیقه ۸۵ نیز گل های تیمشان را درون دروازه کهکشانی ها جای دادند.

بازیکنان رئال که برای افزایش فاصله خود با بارسلونا درصدرجدول به پیروزی این دیدار نیاز فراوان داشتند بازی را خوب شروع کردند اما در دقیقه ۶ «فیودر اسمولف» برای سلتاویگو  گلزنی و کهکشانی ها را که انتظار این گل را نداشتن مبهوت فرصت طلبی خود کرد.

در ادامه این بازی  هرچند برتری آماری رئال بر سلتاویگو محسوس و به چشم می آمد اما آنان به گل نرسیدند و با شکست در نیمه نخست راهی رختکن شدند.

شاگردان زیدان که از شکست یک بر صفر برابر حریف سخت کوش خود ناراضی بودند نیمه دوم را توفانی آغاز کردند و خیلی زود هم به گل رسیدند.

در دقیقه ۴۸ «سرخیو راموس» مدافع پیش تاخته این تیم برای کهشکانی ها گلزنی کرد اما داور با بازبینی دقیق تر صحنه گل که از روی VAR  صورت پذیرفت آن را نپذیرفت.

با این همه یاران راموس که در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» از میزبان خود پذیرایی می کردند نا امید نشدند و به حملات خود ادامه دادند  تا اینکه در دقیقه ۵۱  «تونی کروس» برای آنان  گلزنی و بازی را به تساوی کشاند در این صحنه که با پاس در عمق «کریم بنزما» درمحوطه جریمه آغاز شد «مارسلو» از سمت چپ نفوذ کرد و با پاس  به بیرون خود  کروس را در موقعیت گلزنی قرار داد و این گل به ثمر رسید.

دردقیقه 65 و به دنبال خطای دروازه بان سلتاویگو به روی «ادن هازارد» در محوطه جریمه داور به سود رئال اعلام ضربه پنالتی کرد که راموس این ضربه را به زیبایی درون دروازه جای داد و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه باز هم رئالی ها تیم برتر میدان بودند آنان که بازی چشم نوازی را مقابل دیدگان هواداران خودی به نمایش گذاشته بودند چندین موقعیت دیگر برای گلزنی بدست آوردند ولی به گل نرسیدند.

در حالیکه بازی در دقایق پایانی دنبال می شد مینا برای سلتاویگو به میدان آمد و ۲ دقیقه پس از حضورش در زمین برای تیمش در دقیقه 85  گلزنی و بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان زیدان که از کسب این نتیجه ناراضی بودند برای به ثمر رساندن گل پیروزی حملات دیگری را برروی دروازه حریف طراحی و یک بار بنزما و بار دیگر مارسلو در موقعیت مناسب برای گلزنی قرارگرفتند اما با توجه به دفاع منطقی بازیکنان سلتاویگو این فرصت ها از آنان  گرفته شد تا تغییری در نتیجه دیدار حاصل نشود این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

رئال مادرید با کسب تساوی در این دیدار ۵۳ امتیازی شد و همچنان درصدر باقی ماند.

سلتاویگو نیز با کسب یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه برابر کهکشانی ها ۲۱ امتیازی شده و جایگاه هفدهم را نزد خود حفظ کردند.

ایرنا

برچسب ها: رئال مادرید ، لالیگا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئال مادرید لالیگا برای سلتاویگو دقایق پایانی رئال مادرید درون دروازه کهکشانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب باید در ورزشگاهی که هنوز فتح نشده، پیروز شود یا حداقل مساوی کند و در ضربات پنالتی موفق به صعود شود. 

استادیوم اتحاد، سنگر سیتی است که از 19 نوامبر 2018 تاکنون شاهد باخت تیمش در بازی های لیگ قهرمانان اروپا نبوده است. 

در بازی مرحله گروهی مقابل تیم المپیک لیون که در آن زمان فرلاند مندی را در ترکیبش داشت، با گل های کورنت و فکیر 1-2 برابر میزبانش سیتی پیروز شد. جالب اینکه آن مسابقه را دانیله اورساتو قضاوت می کرد که داور بازی چهارشنبه سیتی و رئال مادرید نیز خواهد بود.

از آن زمان تا کنون، تیم آبی‌پوش شهر منچستر 30 بازی چمپیونزلیگی را در ورزشگاه خود انجام داده که رکورد قابل توجه 28 برد و تنها دو تساوی را ثبت کرده است. هیچ تیمی نتوانسته به اتحاد هتک حرمت نمی کند حتی رئال مادرید که در دو سال اخیر دو شکست را در این ورزشگاه تجربه کرده است. 

سال قبل برتری 4-0 به سود شاگردان گواردیولا در نیمه نهایی باعث شد انگلیسی ها به دومین فینال تاریخ خود در لیگ قهرمانان راه یابند و در نهایت موفق به کسب جام شدند.

آن شکست سومین شکست متوالی رئال مادرید در زمین سیتی بود. در فصل 22-2021، بازهم در نیمه نهایی، سیتی میزبان بازی رفت بود و در یک بازی به یادماندنی با نتیجه 4-3 پیروز شد. رئال مادرید در سه نوبت توانست فاصله را کم کند: وقتی که بازی 2-0، 3-1 و 4-2 بود. این مقدمه ای برای چندمین معجزه رئال در آن دوره لیگ قهرمانان اروپا بود. برتری 3-1 در برنابئوی آتشفشانی با داوری اورساتو حکم صعود رئال به فینال را امضا کرد.

اولین شکست رئال در ورزشگاه سیتی در تاریخی غیرمعمول برای یک بازی رسمی، یعنی در 7 آگوست رخ داد. سال 2020 بود که جهان در همه گیری وحشتناک کرونا فرو رفت. 

بازی رفت در فوریه برگزار شده بود و در یکی از آخرین بازی هایی که با حضور تماشاگران روی سکوها برگزار شد. آنجا سیتی در برنابئو 1-2 پیروز شد. در بازی برگشت که زیدان مربی رئال بود، هازارد در جناح چپ حمله بازی کرد و وینیسیوس نیمکت نشین شد. آنها بار دیگر با نتیجه 2-1 شکست خوردند، اگرچه تا دقیقه 68 هنوز شانس هایی داشتند، تا اینکه گابریل ژسوس از دومین اشتباه فردی جدی رافا واران استفاده کرد و انگلیسی ها را به طور قطعی پیش انداخت.

قبل از آن سه شکست متوالی، رئال دو بار به اتحاد رفته بود و با دو تساوی با خانه برگشت

اولین بازی آنها در این ورزشگاه با تساوی 1-1 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 13-2012 بود. در واقع، این تنها زمانی بود که رئال مادرید به پیروزی در زمین سیتی بسیار نزدیک شد. آنها در دقیقه 10 توسط بنزما پیش افتادند، اما آگوئرو با یک پنالتی در آخرین دقایق، بازی را به تساوی کشاند. تساوی مانع از صعود رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی نشد ولی به کار سیتی برای صعود نیامد. در گروهی که دورتموند و آژاکس نیز حضور داشتند.

در فصل 16-2015، رئال مادرید و سیتی دوباره با هم روبرو شدند، اما در نیمه نهایی. بازی رفت در منچستر بدون گل شد ولی در بازی برگشت، گل بیل البته با کمک فرناندو، باعث صعود رئال به فینال شد. دومین فینال بین رئال و اتلتیکو که برای رئال یازدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ را به همراه داشت.

فردا شب رئال مادرید می خواهد برای اولین بار در تاریخش در اتحاد برنده شود. البته که برای پادشاه چیزی غیرممکن نیست ولی واقعا می‌توان این سیتی را شکست داد؟

دیگر خبرها

  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل