Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: مرحله اول طرح ملی فجر تا نوروز در شهرستان قوچان با شرکت 5087 شرکت کننده دردو بخش آقایان و بانوان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل حاجی‌آبادی در این خصوص عنوان کرد: مرحله اول طرح ملی فجر تا نوروز با شرکت 5087 شرکت‌ کننده به اتمام رسید.

وی ادامه داد: 1875 شرکت کننده در بخش بانوان در و3212 شرکت کننده در بخش آقایان در مرحله اول طرح ملی فجر تا نوروز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، شهرستان قوچان همانند سایر شهرستان‌ها این طرح را برگزار کرد و خوشبختانه استقبال قابل توجهی از ابن طرح به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم برگزاری جشنواره طرح ملی فجر تا نوروز، شور و نشاط در بین مردم بود.

وی تصریح کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی داشته باشم که تمام شرایط را برای برگزاری این جشنواره فراهم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوچان اداره ورزش و جوانان شرکت کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: مرحله نهایی شناسایی پیمانکار پروژه تکمیل ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز کلید خورد و تا سوم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان فارس، فخرالدین کشاورز با بیان اینکه مرحله نهایی شناسایی پیمانکار پروژه تکمیل ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز کلید خورد، افزود: پس از ۱۶ ماه تلاش برای حل گره های فنی و حقوقی این پروژه و شناسایی دستگاه نظارت(مشاور) بازدید شرکت های پیمانکار داوطلب در پروژه آغاز و تا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

کشاورز خاطرنشان کرد: بدیهی است که پس از این مرحله، ارزیابی و اعلام پیمانکار نهایی توسط اداره کل عمران و توسعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب