Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران بالا بدون کدورت آب در سرخرود محمودآباد را جابجایی خطوط لوله عنوان کرد و گفت: همکاران ما در حال رفع مشکل هستند.

خبرگزاری فارس مازندران| مردم منطقه سرخرود محمودآباد از پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه تاکنون با مشکل کدروت آب مواجه هستند، میزان کدورت آب بسیار جدی است در حدی که مردم برای تامین نیازهای مصرفی خویش مجبور به استفاده از آب معدنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار محمودآباد در واکنش به گلایه‌های مردمی اعلام کرد: کدورت آب برای بهسازی خط لوله است و سه روز زمان نیاز دارد.

علیرضا شریعت اضافه کرد: برای تامین نیاز مردم  ۵ دستگاه تانکر سیار  برای تامین نیاز شرب مردم در منطقه اعزام شده است.

وی اضافه کرد: با وارد مدار شدن خط جدید انتقال آبرسانی مشکل کمبود آب در کل مناطق مذکور رفع خواهد شد.

در همین ارتباط عبداللهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در پیگیری خبرنگار فارس گفت: کدر بودن آب به دلیل جابجایی خطوط ایجاد شده که همکاران ما در حال رفع این مشکل هستند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که سه روز این مشکل گریبانگیر مردم است، گفت: در حین جابجایی تلاطمی در لوله‌ها ایجاد و باعث بروز مشکل می‌شود که همه تلاش همکاران ما این است که این موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در پاسخ به این سوال که آیا از قبل به شهروندان اطلاع ندادید، پاسخ داد: اطلاع‌رسانی پیش از شروع عملیات انجام شده در حال حاضر هم هفت تانکر بزرگ آب به منطقه اعزام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که تا کی وضعیت عادی می‌شود، گفت: همه تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان عملیات انتقال به موقع انجام شود.

عبداللهی خاطر نشان کرد: جابجایی این خط برای جلوگیری از مشکلات در ایام عید است، ۲۵ کیلومتر خط انتقال در منطقه انجام شده و باید از آن استفاده می‌شد، اتصال این خط انتقال به دلیل تلاطم ایجاد شده باعث کدروت آب شده است.

وی اضافه کرد: همکاران ما از روز گذشته تاکنون درگیر بهسازی و مرمت لوله هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آب گل آلود محمودآباد مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب فرماندار محمودآباد سرخرود مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب پاسخ به این سوال برای تامین نیاز همکاران ما کدورت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان خبر داد و گفت: این خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است. 

وی افزود: ۱۱۰۰ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب شهر‌ها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین انجام شده است.

بیرنوندی در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد.

وی، برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون‌های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکرد‌های سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهر‌های قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستا‌های آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس