Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف السد قطر می‌رود که پیش از این آمار جالبی برابر نماینده‌های قطر داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سپاهان تاکنون ۱۰ بار برابر تیم‌های قطری به میدان رفته است که هیچکدام از آنها با نتیجه تساوی به پایان نرسیده و ۵ پیروزی و ۵ شکست حاصل کار سپاهان برابر نماینده‌های قطر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الغرافه، السد و لخویا ۳ تیم قطری هستند که سپاهان تاکنون برابر آنها بازی کرده است. در این بین السد ۴ بار به مصاف سپاهان رفته که ۲ برد برای هر کدام از تیم‌ها رقم خورده است.

سپاهان از آخرین رویارویی با تیم‌های قطری که اتفاقاً همین تیم السد است خاطره خوشی دارد. آنها در فصل ۲۰۱۴ و در مرحله گروهی در فولادشهر با نتیجه ۴ بر صفر السد را شکست دادند اما در پایان مرحله گروهی این السد بود که بالاتر از سپاهان به مرحله بعد صعود کرد. این بهترین پیروزی در تقابل‌های سپاهان و نماینده‌های قطر به شمار می‌رود.

نکته دیگری که از دل رویارویی‌ها می‌توان بیرون کشید این است که در تقابل‌های سپاهان با تیم‌های قطری در مرحله گروهی همیشه تیم میزبان پیروز بوده و در مراحل حذفی تیم مهمان.

آمار رویارویی سپاهان و تیم‌های قطری به شرح زیر است:

کد خبر 410780

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان سپاهان اصفهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا 2020 السد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نماینده های قطر تیم های قطری مرحله گروهی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • صدر جدول طلایی شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند