Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابتدای این مراسم محسن امیریوسفی رئیس کانون کارگردانان روی صحنه آمد و گفت: خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا در شب یک کارگردان دیگر در خدمت شما باشم؛ کارگردان عزیزی که به نظرم قدر ندیده است. از سوی دیگر خوشحالم که ما توانسته‌ایم اجازه نمایش این فیلم را بعد از سال‌ها بگیریم. به‌عنوان کارگردانی که طعم توقیف را چشیده، از این اتفاق خوشحالم ولی باید بگویم این شتر دم خانه همه می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه کیانوش عیاری گفت: خسرو را از دوران سینمای آزاد می‌شناسم. او همیشه افکار زلالی داشته و به بهانه معیشت فیلم‌های بد نساخته است. باید بگویم «خرس» فیلم تلخی است اما هر بهانه‌ای برای توقیف و سانسور آن تلخ‌ترش می‌کند.

وی افزود: به یاد دارم سال ۷۳ به جشنواره وین رفته بودم، آنجا یک فیلمساز خارجی دیدم که فیلمش نمایش داده شد و مشغول صحبت بود. او در میان صحبت‌هایش کاملاً به سیستم سینمای کشور خود توهین می‌کرد؛ توهین‌هایی که ما حتی در خلوت خود به آن فکر نمی‌کنیم. من باورم نمی‌شد او توهین کند و فردا به آب و خاک خود برگردد و به فیلمبرداری اثرش ادامه بدهد، از همین رو وقتی به ایران آمدم به مسئولان گفتم ما را عقده‌ای بار آورده‌اید!

عیاری عنوان کرد: من درکی از دلیل توقف هشت ساله «خرس» و قلع و قمع فیلم‌های خودم ندارم. «خرس» فیلم تلخی است اما این موضوع هیچ ایرادی ندارد چراکه قرار نیست سینما صرفاً محملی برای نوازش تماشاگر باشد، گاهی به تماشاگر سیلی هم می‌زند.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1353453

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پوران درخشنده کیانوش عیاری کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح حمایتی دولت در پرداخت وام فرزندآوری گفت: برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با ارسال پیامک و انجام تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی پرداخت هدایت می‌کنند و قصد کلاهبرداری از آنان را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از کاربران استفاده می‌کنند و یکی از این فرصت‌ها، سوءاستفاده از ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی است، در همین راستا نیز این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری تحت عنوان ثبت‌نام وام فرزندآوری یا دریافت خارج از نوبت این وام اقدام به درج تبلیغ در فضای مجازی کنند.

وی افزود: مجرمان سایبری با روش‌های مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزندآوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت و اقدام به سرقت از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: هموطنان توجه داشته باشند که سایت ve.cbi.ir به عنوان تنها سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند فعال است و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 747366

دیگر خبرها

  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • فوری: آلومینیوم- پرسپولیس با تماشاگر شد
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • فیلم| تمجید فیلسوف اهل سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • (ویدئو) اسعدیان: توهین کردی، دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم