Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نژاد با بیان اینکه نامزد‌ها به تنهایی نمی‌توانند وعده‌هایی را که درباره تورم و رفع بیکاری می‌دهند عمل کنند، گفت: ایجاد شغل، دست نماینده نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمد حسن نژاد شب گذشته (یکشنبه 27 بهمن) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره جایگاه مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف جامعه به ارائه توضیحاتی پرداخت و با اشاره به اینکه اولویت مجلس آینده باید حفظ عزت ملی باشد، گفت: مجلس آینده باید بحث چند نرخی ارز را تمام و سیستم بانکی را به سمت تولید هدایت و از نقدینگی و تورم جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در مجلس آینده نرخ ارز، تک رقمی شود مشکل اقتصاد، فساد در این حوزه و نبود شفافیت در عملکرد‌ها برطرف می‌شود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامزد‌ها به تنهایی نمی‌توانند وعده‌هایی را که درباره تورم و رفع بیکاری می‌دهند عمل کنند، گفت: ایجاد شغل، دست نماینده نیست. نمایندگان مجلس می‌توانند با هدایت بودجه به سمت طرح‌های عمرانی منطقه اش شغل ایجاد کنن البته این اتفاق نیازمند تأیید دیگر نمایندگان است.

 

حسن نژاد درباره اشتغالزایی و نقش مجلس در این زمینه با بیان اینکه ایجاد اشتغال به وسیله بخش خصوصی نیز نیازمند ایجاد جاذبه برای سرمایه گذاری در حوزه انتخابیه آن نامزد است، گفت: نماینده فقط می‌تواند برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، زمینه سازی کند.

 

وی با تاکید بر اینکه همه نمایندگان عامل تورم هستند در توضیح این موضوع گفت: نمایندگان به دلیل دینی که به حوزه انتخابیه خود دارند برای آن منطقه بودجه تخصیص می‌دهند و دولت نیز برای تأمین بودجه مجبور است استقراض کند که موجب افزایش نقدینگی و تورم در جامعه می‌شود.

 

وی درباره دستاوردهای مجلس دهم گفت: در این مجلس با تصویب قانون صندوق مکانیزه فروش، جلوی قاچاق و فرار مالیاتی را گرفتیم، اما این قانون اجرا نمی‌شود. قانون ارزش افزوده و مالیات بر سرمایه نیز از قوانین خوبی بود که در مجلس دهم تصویب شد.

 

حسن نژاد درباره اولویت های مجلس یازدهم نیز گفت: اگر نمایندگان در قالب حزب و تشکیلات وارد مجلس شورای اسلامی شوند مجلس، کارآمدتر و پاسخگوتر می‌شود.

 

وی درباره قول های انتخاباتی برخی نامزدها نیز گفت: نامزد‌ها زمانی که وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شوند برای شکست نخوردن دست به اقداماتی می‌زنند که پس از رأی آوردن مجبورند بدهی هایشان را تسویه کنند. عده‌ای هستند که فقط می‌خواهند در ستاد‌های نامزد‌ها حضور داشته باشند و برای آنان فرقی نمی‌کند آن نامزد برای مردم کار می‌کند یا خیر و به مردم در انتخابات خط می‌دهند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رفع تخریب ها، نامزد‌ها مجبورند روستا به روستا بروند که برای آنان هزینه دارد خطاب به مردم گفت: مردم برای رأی دادن به نامزد‌ها باید توجه کنند اطرافیان آنان چه کسانی هستند و چقدر آن نامزد برای انتخابات خرج می‌کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس آینده حسن نژاد آن نامزد برای آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بورل: درباره گسترش تحریم‌های موجود علیه ایران اتفاق نظر وجود دارد / تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند خطر گسترش تنش‌ها را برطرف کنند؛ باید جایی برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد