Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جشنواره آرای داوران جشنواره ریگا در بخش اصلی، جایزه بهترین فیلم داستانی را به فیلم عدن به کارگردانی شایان ابراهیمی تقدیم کرد.

در این بخش جایزه بهترین فیلم مستند به فیلم چی‌دا به کارگردانی محسن کولیوندی از ایلام رسید و جایزه بهترین فیلم انیمیشن را هم فیلم پژواک به کارگردانی برزان رستمی از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلمنامه چاوک به نویسندگی هژیر اسعدی در نظر گرفته شد و جایزه ویژه هیات داوران به ماردین شیخ مرادی برای بازی در فیلم عدن اختصاص یافت.

جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای فیلم پنجره های تاریک به کارگردانی امیر فلاح اهدا شد و لوح تقدیر داوران به فیلم شکاف به کارگردانی کیوان سروری و نیز جعفر صیادی از زنجان برای دو فیلم جادوی عشق و درون یک چارچوب رسید.

در بخش ویژه کردستان هم جایزه بهترین فیلم برای درگاه به کارگردانی ایوب شیخ‌احمدی بود و جایزه بهترین فیلمنامه را فیلمنامه ناخوانده به نویسندگی آوات ساعدپناه کسب کرد.

در جریان برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره، حوزه هنری استان کردستان نیز جایزه ویژه خود را به انتهای جاده به کارگردانی سوران رحیمی اهدا کرد.

گفتنی است ۲۰ فیلم دانشجویی با هدف شناسایی و حمایت از پتانسیل‌های جدید فیلمسازی و ایجاد انگیزه و رقابت برای دانشجویان رشته سینما در این جشنوراه اکران شد و فیلمسازانی از شش استان همدان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان و کردستان در این جشنواره حضور داشتند و در دو روز اکران این فیلم ها، ۳۵۰ مخاطب پای تماشای این آثار نشستند.

کد خبر 4854683

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فیلم کوتاه دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند جایزه بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت ۴ عنوان فیلم کوتاه داستانی غیرسینمایی موافقت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی‌: «خاک» به تهیه‌کنندگی ایمان ایران‌منش و نویسندگی و کارگردانی فرهاد قربان‌پور، «دستبند» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی‌فر، «سمیه» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی عادل شکوری، «دو دوره گرد» به تهیه‌کنندگی اصغر صادقی، نویسندگی مصطفی رستگاری و کارگردانی اکبر صادقی موافقت شد.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد