Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش همدان در حالی مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ناموفق طی می‌کند که هم اکنون امیدها برای کسب سهمیه به رشته هایی نظیر قایقرانی معطوف شده است.

قایقرانی با قدمت درخشان در میادین بین‌المللی به خصوص آسیایی، جهانی و المپیک همواره جزو رشته های موفق ورزش همدان به شمار می رود اما این بار مسیر دشواری را برای رسیدن به المپیک در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالابردن آیتم های کسب سهمیه المپیک به لحاظ سرعت و امتیازگیری سبب شده تا قایقرانان ملی پوش همدانی برای رسیدن به این مهم فراتر از رکوردهای آسیایی به میدان بروند.

در واقع براساس ارزیابی کادر فنی تیم ملی، رکوردها باید مطابق با مسابقات جهانی به ثبت برسد تا بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

۲ قایقران امید ورزش همدان

همدان با ۲ قایقران همچنان امیدوار به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن است.

کیمیا زارعی و آرزو حکیمی ۲ قایقران همدانی هستند که برای کسب سهمیه المپیک در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

زارعی ملی پوش رشته رویینگ است که در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا توانست ۲ نشان برنز کسب کند.

آرزو حکیمی نیز به عنوان پرافتخارترین قایقران همدانی حاضر در اردوی تیم ملی است که در رشته آب های آرام فعالیت دارد.

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک قاره آسیا در رشته آبهای آرام اوایل سال ۹۹ در تایلند برگزار می‌شود و تیمهای ملی آب های آرام کشورمان خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می‌کنند.

برای سهمیه شانس داریم

رییس هیات قایقرانی همدان در این باره گفت: آرزو حکیمی همچنان شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

محمد ضروری اظهار داشت: این قایقران پرافتخار همدانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش دارد که انتخابی المپیک نیز محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در رشته آبهای آرام اوایل سال آینده در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیمهای ملی آبهای آرام کشورمان برای حضور در این رقابت ها آماده می‌شود.

ضروری اضافه کرد: آرزو حکیمی بارها در رقابتهای آسیایی خوش درخشیده و مدال کسب کرده و اطمینان داریم به سهمیه المپیک خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: این ملی پوش قایقرانی همدان تا فروردین سال آینده فرصت آماده سازی دارد و به طور قطع شانس کشورمان برای کسب سهمیه است.

رییس هیات قایقرانی همدان با اشاره به وضعیت کیمیا زارعی گفت: زارعی باتوجه به تجربه و موفقیت در عرصه های بین المللی به ویژه آسیایی، شانس برای رسیدن به سهمیه را دارد.

وی اضافه کرد: زارعی در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا توانست ۲ نشان برنز کسب کند و یکی از شانس های اصلی برای کسب سهمیه المپیک نیز به شمار می رود.

ضروری خاطرنشان کرد: در سال های اخیر همواره جزو مدال آوران قایقرانی کشور در میادین بین المللی بوده ایم و تلاش ما کسب سهمیه المپیک است.

وی افزود: حضور در المپیک مهمترین افتخار یک ورزشکار به شمار می رود و توقع داریم قایقرانان همدانی برای کسب این موفقیت مهم تلاش مضاعف داشته باشند.

رییس هیات قایقرانی همدان با اشاره به اینکه زمینه های لازم برای موفقیت قایقرانان مستعد و نخبه همدان در حد توان مهیا شده است ابراز امیدواری کرد: برای سال آینده سهمیه المپیک را در اختیار داشته باشیم.

به درخشش قایقرانان امیدواریم

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز گفت: قایقرانی از شانس‌های اصلی ما برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

محسن جهانشیر اظهار داشت: حساب ویژه ای روی کسب سهمیه قایقرانان همدانی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو باز کرده ایم و امید زیادی به تحقق این آرزو داریم.

وی اضافه کرد: قایقرانی همدان قطب اصلی در کشور به شمار می رود و در سال های اخیر نیز همواره جزو مدال آوران بین المللی بوده ایم.

جهانشیر با اشاره به اینکه قایقرانی همدان سابقه حضور در المپیک را دارد، گفت: هدف ما حضور دوباره در المپیک است.

وی یادآور شد: این توانایی از قایقرانان همدانی به ویژه در بخش بانوان وجود دارد و اکنون بهترین ها را در ترکیب تیم ملی کشورمان داریم.

سخت اما شدنی

ملی پوش همدانی رویینگ کشور نیز در آستانه حضور در مسابقات انتخابی المپیک در کره جنوبی گفت: کار سختی در پیش داریم اما برای کسب موفقیت به خودباوری لازم رسیده ایم.

کیمیا زارعی اضافه کرد: آرزوی هر ورزشکار حرفه ای حضور در المپیک است و بر این اساس تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم به کار خواهم گرفت.

وی با اشاره به اینکه المپیک مهمترین رویداد جهانی به شمار می رود، افزود: برای کسب سهمیه سبک وزن در رقابت قاره ای باید زمان مشابه قایق دوبل جهانی را ثبت کنم.

زارعی با اشاره به حضور یکساله خود در رده سنی بزرگسالان گفت: با اراده و تلاش می توانم همانند رده جوانان، جایگاه مطلوب را در این رده سنی کسب کنم.

وی که سابقه کسب مدال برنز سبک وزن رده سنی بزرگسالان را در کارنامه دارد، ادامه داد: در حالی گام به این مسابقات گذاشتم که در رده سنی جوانان فعالیت داشتم و با این حال موفق به کسب مدال شدم.

زارعی در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: رقابت بسیار سختی است به ویژه اینکه مربی تیم ملی تاکید کرده ، برای موفقیت باید تایم مشابه رقابت های قهرمانی جهان ثبت کنیم که نشان از بالا بودن سطح مسابقات است.

برچسب‌ها قایقرانی همدان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی همدان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو قایقرانی همدان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کسب سهمیه المپیک قایقرانان همدانی قایقرانان همدان انتخابی المپیک حضور در المپیک شمار می رود برای رسیدن قهرمانی آسیا کیمیا زارعی آرزو حکیمی آبهای آرام ورزش همدان همواره جزو بین المللی سال آینده ۲ قایقران رقابت ها رده سنی تیم ملی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد

ژیمناستیک ایران تاریخ سازی بزرگی کرد.

طرفداری | مهدی الفتی توانست سهمیه المپیک پاریس را دریافت کند.

طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.الفتی با کسب 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند