Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سمیه رفیعی عضو فهرست «ایران سربلند» با اشاره به لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در این لیست از جوانان متخصص استفاده شده است؛ همچنین بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که محمدباقر قالیباف فردی کاملاً جهادی و کارآمد است و این موضوع را می‌توان در کارنامه و سوابق وی مشاهده کرد.

اخبار سیاسی- این فعال سیاسی با تاکید بر این‌که وحدت و همگرایی میان نیروهای انقلاب از نیازهای اصلی و اساسی کشور است، اظهار داشت: اگر فردی خود را از انقلابیون می‌داند باید به این نیاز کشور توجه داشته باشد تا بتواند هم مباحث اقتصادی‌مان را اصلاح و هم مبانی جمهوری اسلامی را در کشور پیاده کند تا بتواند مشکلات مردم را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر شخصی واقعاً خود را از نیروهای انقلابی می‌داند حتی در صورت درخطر بودن منافع شخصی‌اش باید در میدان بماند نه آن‌که بیرون از گود دست به تخریب دیگران زند، چراکه این رفتار کاملاً از اصول انقلابی فاصله دارد؛ بنابراین درهرصورت باید بازگردیم و منافع کشور و انقلاب را در نظر بگیریم.

رفیعی افزود: در صورت وجود اختلاف سلایق نباید تمام لیست را تحت‌الشعاع قرار داد، ما باید به هدفمان اشراف کامل داشته باشیم زیرا این مسئله بسیار مهمی است. در ادامه این هدف نباید از اصل انقلاب فاصله بگیریم و در نهایت نباید منافع شخصی را بر منافع ملی ارج نهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قالیباف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وحدت و همگرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران دوشنبه ۳ فروردین با همراه تعدادی از وزرا از جمله محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عازم پاکستان شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر درباره مناسبات فرهنگی دو ملت ایران و پاکستان، گفت: شاید برای اثبات تقدم ارتباط و دیپلماسی فرهنگی با برخی کشورها نیاز به استدلال، بحث و گفت‌وگو داشته باشیم اما در مورد برخی از حوزه‌های فرهنگی و کشورهای حوزه تمدنی به هیچ استدلالی نیاز نداریم.

وی افزود: با پاکستان به دلیل همگرایی‌های تاریخی، فرهنگی و تمدنی گسترده‌ای که داریم چاره‌ای جز تقدم به تعامل فرهنگی نداریم؛ ما با تعامل فرهنگی با دوستان، برداران و خواهران پاکستانی در صف امت واحده قرار می‌گیریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه توفیق داریم در شهر اقبال لاهوری قرار داریم و روح فرهنگ ایرانی حاکم است، گفت: به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با پاکستان و مردم این کشور احساس همدلی، همگرایی و وحدت می‌کنیم. اقبال لاهوری از غرب و دل مشغولی‌های تمدن مغرب زمین به ما هشدار و بیدار باش می‌دهد و ما را به بیداری از خواب و رخوت دعوت می‌کند؛ در همین راستا در شعری می‌گوید: از هند و سمرقند و عراق و همدان خیز / از خواب گران خواب گران خواب گران خیز، از خواب گران خیز

اسماعیلی در پایان گفت: با وجود بزرگان، شعرا و حکمایمان امروز بیشترین بستر همدلی و همگرایی را با مردم پاکستان داریم و انشاالله این سفر آغازی دوباره برای ارتباطات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای میان دو کشور بزرگ و مهم در جهان اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • تخصیص ۶۲۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند