Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:32:07 GMT

بارش برف و برودت هوا مدارس اردبیل را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۵۵۵۰

بارش برف و برودت هوا مدارس اردبیل را تعطیل کرد

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت قبل از ظهر اردبیل را به تعطیلی کشاند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در شهرهای اردبیل و نمین امروز دوشنبه 28 بهمن‌ماه مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول، مدارس استثنایی و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه تکمیلی تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان غربیمدارس کدام شهرهای آذربایجان شرقی امروز تعطیل هستند؟ + جزئیات‌‌برف و سرمای شدید مدارس بیش از 20 شهر آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشاند

در گرمی، انگوت، ارشق، کوثر و هیر تمامی مقاطع تحصیلی و در خلخال، شاهرود، نیر و سرعین پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشکین‌شهر پیش‌دبستانی، ابتدایی و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و در خورش رستم پیش‌دبستانی و ابتدایی و در لاهرود فقط مقطع پیش‌دبستانی در نوبت قبل از ظهر به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت