Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام در راستای حمایت از رونق تولید با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی در ارتباط با طرح های تولیدی که تورم بر آنها تاثیر گذاشته است، اظهار داشت: می‌توان از طریق تسهیلات به این طرح‌ها کمک کرد، البته باید توجه داشت قبل از بهره برداری از طرح‌های تولیدی هرگونه تسهیلات اعطایی به عنوان سرمایه ثابت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه قانون، طرح‌های تولیدی را به عنوان تضمین تسهیلات قبول کرده است، افزود: باید متناسب با تسهیلات، وثائق هم تعیین شود و در این رابطه می‌توانیم بر اساس دستور العمل های موجود اقدام کنیم.

استاندار ایلام بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان تاکید کرد و یادآور شد: باید از کارآفرینان فعال و کننده کار که دارای اهلیت لازم هستند حمایت لازم صورت گیرد و در این راه همه‌ دستگاه‌های اجرایی مرتبط موظف به همکاری هستند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: طرحی که بطور متوسط طی یک سال اجرا می‌شود وقتی کارآفرین در مدت پنج ماه آن را به بهره برداری می‌رساند، او کننده کار است و باید از طرف دستگاه‌های اجرایی و بانکی مورد حمایت قرار گیرد.

وی بر اجرایی شدن مصوبات انجام شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز تاکید کرد و گفت: در آخرین دستورالعملی که در این زمینه ابلاغ شده است به صراحت اعلام شد مصوبات ستاد تسهیل استان‌ها لازم الاجرا هستند.

استاندار ایلام همچنین بر وحدت رویه بانک‌ها اشاره کرد و گفت: وقتی یک قانون و دستورالعمل در بانک‌ها اجرا می‌شود دیگر یک بانک نمی‌تواند تافته جدا بافته شود و به شکل دیگری عمل کند، نمی‌شود یک بانک سیستم جداگانه برای خود تعریف کند مادامی که دستورالعمل‌ها یکی هستند و توسط بانک مرکزی ابلاغ می‌شوند.

سلیمانی دشتکی بر تعامل مردم با بانک‌ها تاکید کرد و افزود: از طرفی مردم هم می‌توانند با خوش حسابی به بانک‌ها همکاری کنند تا افراد بیشتری بتوانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

در این نشست مسائل و مشکلات ۶ واحد تولیدی از جمله واحد پرورش شترمرغ، شرکت بهنام نوین غرب، شرکت طلائیران موتور پویا، شرکت تولیدی زاگرس سیمره، بهشت ریواس دره شهر و شرکت زاگرس فوم آبدانان را در دستور کار قرار داد و تصمیمات لازم برای رفع موانع پیش روی این واحدها نیز اتخاذ شد.

برچسب‌ها ایلام قاسم سلیمانی دشتکی رونق تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی دشتکی رونق تولید ایلام قاسم سلیمانی دشتکی رونق تولید استاندار ایلام طرح های تولیدی سلیمانی دشتکی تولید استان ستاد تسهیل رفع موانع بانک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با یاد و خاطره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، انجام عملیات تاریخی، قاطع و تعیین کننده وعده صادق را تبریک گفت.

وی افزود: در کارنامه سید محمود حسینی مردم داری و ایجاد شرایط برای میدان داری و مردم داری به خوبی قابل تشخیص وجود دارد و وحدت و همدلی ایجاد شده برای رفع موانع و کاستی‌های استان نیز به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: احیای و فعال سازی واحدهای تولیدی، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه، توجه به بخش خصوصی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع فراروی گردشگری بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران بوده است.

عزیززاده گرجی از تلاش‌ها و زحمات استاندار قبلی مازندران تقدیر کرد و گفت: ظرفیت استاندار جدید و فرصت تحولی موجود در فضای استان و استفاده از نیروهای نخبه می‌تواند استان مازندران را به تعالی سوق دهد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شرط موفقیت را همدلی و اتحاد بین بخش‌های مختلف دانست.

در این مراسم قرار است یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شود.

کد خبر 6086258

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • خطر انقراض بیخ گوش گیاهان کوهی ایلام
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی