Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:03:14 GMT

پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف پابرجاست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۵۶۱۹

پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف پابرجاست

محمدعلی نائل قراملکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود بارش برف، مشکلی در مسیر باند هواپیمایی و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و پنج پرواز ورودی و ۶ پرواز خروجی امروز طبق برنامه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین یک پرواز ورودی خارجی و یک پرواز خروجی خارجی در برنامه امروز فرودگاه ارومیه وجود دارد که طبق برنامه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باند فرودگاه ارومیه برای نشست و برخاست هواپیما آماده است، اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه تیم عملیات زمستانی فرودگاه برای عملیاتی نگهداشتن باند و انجام ایمن پروازها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی اضافه کرد: شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

«قراملکی» با اشاره به اینکه پروازهای این فرودگاه بدون مشکل انجام شده‌، تاکید کرد: از زمان اعلام پیش‌بینی بارش برف تمام تدابیر لازم اندیشیده شده‌است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی پرواز ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پرواز ارومیه آذربایجان غربی پرواز ارومیه آذربایجان غربی فرودگاه ارومیه پرواز به مقصد انجام می شود بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت