Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۰ هزار تن نهاده کشاورزی در میان مرغداران چهارمحال و بختیاری توزیع شد، اظهار داشت: این نهاده‌های دامی در راستای جلوگیری از افزhیش قیمت محصولات لبنی و گوشت مرغ توزیع شده است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این نهاده‌های دامی شامل شش هزار و ۵۰۰ تن ذرت، دو هزار و ۵۰۰ تن سویا ویک هزار و ۵۰۰ تن جو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: تمهیدات لازم برای تأمین مرغ شب عید در این استان انجام شده است.

وی بیان کرد: ذخیره سازی گوشت مرغ در سطح استان انجام شده است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کمبودی در خصوص گوشت مرغ در شب عید در این استان نداریم.

کد خبر 4854658

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند چهارمحال و بختیاری هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین