Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان آرامستان ها شهرداری کرمانشاه با اشاره به وجود 76 هکتار آرامستان در کرمانشاه گفت: در حال حاضر پیگیر تملک 100 هکتار اراضی دیگر برای توسعه آرامستان بهشت زهرا(س) هستیم.

حجت الاسلام احمد شیرین سخن در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وجود دو آرامستان در شهر کرمانشاه، گفت: در حال حاضر دو آرمستان «باغ فردوس» به مساحت 46 هکتار و آرامستان «بهشت زهرا (س)» به مساحت 30 هکتار در شهر کرمانشاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قدیمی بودن آرامستان باغ فردوس، گفت: عملا این آرامستان اشباع شده و در حال حاضر دفن در این آرامستان ممنوع بوده و پیش فروش و فروش قبر درآن صورت نمی‌گیرد.

شیرین سخن با اشاره به راه اندازی آرامستان جدید بهشت زهرا (س) از سال 1385 در کرمانشاه، گفت: این آرامستان 30 هکتار بوده و هم اکنون حدود نیمی از آن قطعه بندی شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها شهرداری کرمانشاه از سال 1385 تاکنون حدود 5500 میت در این آرامستان دفن شده است.

وی با بیان اینکه توسعه این آرامستان در دستور کار قرار دارد، گفت: در نظرداریم اراضی واقع در ضلع جنوبی و جنوب شرقی این آرامستان را تا مساحتی حدود 100 هکتار تملک و از آن به عنوان اراضی طرح توسعه آرامستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به تجهیز این آرامستان گفت: قطعه بندی و جدول گذاری قطعات، اجرای معابر و فضای سبز قطعات، اجرای سیستم آبرسانی قطعات، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و قطره ای در محوطه، اجرای سیستم برق رسانی و روشنایی در محوطه، ساخت مخزن آب بتنی با گنجایش 300 متر مکعب، ساخت و راه اندازی واحدهای اداری، نگهبانی و کارگری، ساخت سرویس های بهداشتی و نصب تانکر و آبسردکن جهت رفاه حال شهروندان و زائرین آرامستان صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه با اشاره به تحویل روزانه 17 میت در آرامستان کرمانشاه، گفت: از این تعداد بعد از انجام غسل آنها، 60 درصد در آرامستان بهشت زهرا (س) دفن شده و مابقی به خارج از سازمان منتقل شده و در سایر آرامستان ها در نقاط مختلف استان دفن می‌شوند.

وی در خصوص قیمت قبر در آرامستان بهشت زهرا (س) گفت: قیمت قبر طبق دفترچه عوارض اعلام شده  و برای قبور یک تا سه طبقه و برحسب درجه بندی آنها متفاوت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه شهرداري آرامستان آرامستان بهشت زهرا شهرداری کرمانشاه اجرای سیستم حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  شهرکی میزان نفوذ بذر اصلاح شده در مزارع را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: سالیانه بین شش تا هفت هزار تن بذر در فصل کشت مورد نیاز کشاورزان سیستان وبلوچستان است و در حال حاضر علاوه بر بذر تولیدی استان، از سایر استان‌ها نیز بذر گندم وارد میکنیم.
وی گفت: با همراهی مراکز تحقیقات، ارقام اصلاح شده که مقاوم به تنش،‌های محیطی است و عملکرد بالایی دارند برای کشت در منطقه به کشاورزان معرفی می شود.
 شهرکی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت گندم در سال زراعی جاری تاکنون کشاورزان شش هزار و ۱۰۰ تن گندم به مراکز خرید تحویل داده اند بیان داشت امسال ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان وبلوچستان به کشت گندم اختصاص یافته که با مشارکت کشاورزان، ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی است.
معاون سازمان جهادکشاورزی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند

دیگر خبرها

  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • اسناد مالکیت ۳۸۶ هزار هکتار تالاب در خوزستان اهدا شد
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد